vgard Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hmm.. Fra netcom sin nettbutikk: "Forhåndsbestill! Forventes inn 14.12.".. Håper det er slik at de får inn før, men at alle de er bestilt. Har ikke lyst til å vente så lenge, men må man så må man. Gidder ikke avbestille for å kjøpe en annen plass da jeg uansett vil ha med abo. :/ Men gratulerer til alle dere som har fått, eller har telefon på vei! Gleder meg mer og mer for hver dag som går. *EDIT* Eneste positive for min bestilling hos Netcom må være det at de nå har en forventet dato, tidligere var det bare ubekreftet.. Endret 2. desember 2009 av vgard Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I følge posten er pakken min til utkjøring Så da får jeg den ved 2 tiden tenker jeg Merker at jeg gleder meg nå! Lenke til kommentar
agep Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Da har jeg bestilt N900 fra Telenor sin nettbutikk. Det står 50+ på lager, og håper det er korrekt. Foretrekker vanligvis å kjøpe i butikk, men har ikke tålmodighet til å vente lenger Endret 2. desember 2009 av agep Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fortsatt ikke noe fra MPX... Ugh! Fudge.... Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 kom nettopp hjem fra mpx med telefonen, dette blir sweet. Seph Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da er telefonen sent Lenke til kommentar
Zaky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Latterlig hvor dårlig komplett er til å gi forklaringer. Jeg bestillte telefonen 12.10 og har fortsatt ikke fått noe bekreftet. Dette fikk jeg i emailen idag, etter å ha fortalt dem om hvor lei jeg var av å vente på dem, mens andre butikker hadde begynt å sende telefonene allerede. "Hei. Nokia har dessverre surret med leveringen til oss. Jeg var i kontakt med innkjøper i går og han snakket med Nokia. Vi fikk beskjed at sporingskodene på sendingen som skulle til oss hadde et problem og de ble levert ved en feil til en distributør i Oslo i går. Sendingen skulle bli sendt til videre til oss i går slik av vi skal ha dem i dag, men jeg kan dessverre ikke garantere dette. Vi fikk beskjed at varene skulle komme den 27.12, men pga feil på sendingen kom ikke disse frem og det er bare å beklage. Med vennlig hilsen, Are Komplett.no Se Ukens Tilbud her." -.-'' Lenke til kommentar
amaab Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe, det er vel ikke rart de ikke har komt hvis de skal komme først 27.12 Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Frigjort for plukk står det på Min side hos Komplett nå!! Da kan det se ut til at jeg rakk vinduet akkuruat før det ble tomt da! Lenke til kommentar
Zaky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Rart, jeg skjønner meg ikke på komplett :S Du har fått din, men til meg sier de at de ikke har fått inn telefonen engang :/ Lenke til kommentar
amaab Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk også frigjort for plukk nå. Håper den kommer seg avgårde i dag da. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Zaky: Det kan jo hende komplett driver ap med oss også da, bare for at vi skal tro at vi har fått bestillt og at den er på vei.. Tror ikke på noe før jeg står at den er sendt ;D Men surt for de av dere som har forhondsbestillt da, om det viser seg at den faktisk kommer til før folk som har bestillt i dag.. Lenke til kommentar
Tenchi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 :!: Nå ble det litt julestemning her. Fikk nettopp beskjed om at min n900 er klar til henting.... And I´m off... Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg fått min telefon :D Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lucky you! Hei Vi fikk inn ett parti på 40 stk men de gikk rett ut til tidligere lagte ordre. Vi forventer inn nytt parti med n900 i løpet av en ukes tid så da bør din ordre gå til plukk og bli sendt. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Kundesenteret Lenke til kommentar
Zaky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skitongen; det er temmelig surt ja Men hva vil det si at den er frigjort for plukk? På min står det fortsatt at den forventes å bli sendt idag. Slik det har gjort de siste dagene nå. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei jeg vet sannelig ikke helt hva det betyr gitt. Men statusen har jo forandret i allefall. Tviler faktisk meget sterkt for at det vil skje noe mere med ordren i dag. Blir vel ikke før neste parti kommer i såfall. men skal opdatere dersom det blir forandring. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg fått min telefon. Flott, gi oss noe feedback/tanker da, så vi slipper sidevis med unyttige spekulasjoner om lagerstatus og leveringskapasiteter rundt om ... Lenke til kommentar
adrianp Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skitongen; det er temmelig surt ja Men hva vil det si at den er frigjort for plukk? Det betyr at du ikke kan avbestille den lenger - som regel (jeg har bestilt en del fra komplett) innen en time er pakken ferdig satt sammen - det betyr ikke at den sendes med en gang men du vet at det er ikke så langt unnå ! Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Okei =) De har den sikkert ikke inne, de vil bare forhindre meg ifra å avbestille Men ja! Garduch! Gi oss feedback! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå