garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Snakket med Mpx og de sa at den mest sansynlig ikke blir sendt før i morgen.Jeg bestillte 4 oktober.. Noen som har fått sin sendt fra mpx? Sitter også å venter på at dem skal sende min.. Det er ikke veldig bra hvis dem ikke klarer å sende den i dag... Bestillte min i slutten av september. Er ikke bra det der nei. Håper bare ikke at noen som bestillte i går får den sendt før meg, da blir jeg litt irritert kjenner jeg.. Endret 2. desember 2009 av garduch Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er ikke bra det der nei. Håper bare ikke at noen som bestillte i går får den sendt før meg, da blir jeg litt irritert kjenner jeg.. Ikke bare litt.. hehe. Men er lite man får gjort nå. Nå dukker iallefall telefonen opp snart, fordet om jeg er lei av å vente. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk følgende svar fra MPX. Hei Det er kommet inn telefon til deg. Din ordre er til plukk og blir sendt ut fortløpende. Du vil motta en sendingsbekreftelse med sporingsnummer på mail så fort den blir sendt ut. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen Kundesenteret MPX Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når bestilte du? Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå er faktisk min sendt fra mpx Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Nå er faktisk min sendt fra mpx Min er fortsatt "i arbeid".. Er visst mye arbeid for dem dette, med tanke på at den har vært i arbeid i snart 20 timer Endret 2. desember 2009 av Lokii Lenke til kommentar
amaab Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Utrolig at dette her kan være så iherdig spennende! edit Min er fortsatt "i arbeid".. Er visst mye arbeid for dem dette, med tanke på at den har vært i arbeid i snart 20 timer Kanskje de kommer i deler og de må sette de sammen til oss? Endret 2. desember 2009 av _amaab Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Irriterer meg over den dårlige ordre-løsningen til Elkjøp. Vanskelig å tro det som står der når det står at forventet pakkedato er 2. november 2009 og forventet på lager er 15. november 2009. De hevder også den er sendt, men det vet vi jo den ikke er Hvis det ikke kommer noe bekreftende melding fra dem i løpet av dagen med sporingsnr på at den er sendt, så blir det nok å kansellere og bestille fra noen andre som kan netthandel Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har komplett.no fått tlf på lager, da er det bare å løpe å bestille folkens.. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har komplett.no fått tlf på lager, da er det bare å løpe å bestille folkens.. Done and done. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Snakket med Mpx og de sa at den mest sansynlig ikke blir sendt før i morgen.Jeg bestillte 4 oktober.. Noen som har fått sin sendt fra mpx? Jeg skal hente min nå. Bestilte i går. dette blir SUPERT. Seph Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fawk. Lurer på om jeg rakk det på komplett! Bestillte da det var 3 på lager, nå etter bestillingen så står det at det ikke er flere på lager.. Hvordan finner jeg ut om jeg rakk det?! =P Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter fortsatt på å få bekreftelse på at den er sendt.. Siden jeg bestillte i slutten av september, så kan det virke som om jo før man forrhondsbestiller, jo seinere får man fra mpx... Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg venter fortsatt på å få bekreftelse på at den er sendt.. Siden jeg bestillte i slutten av september, så kan det virke som om jo før man forrhondsbestiller, jo seinere får man fra mpx... Det er ikke noe morro da! Skal jo ikke være sånn! Endret 2. desember 2009 av garduch Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter fortsatt på å få bekreftelse på at den er sendt.. Siden jeg bestillte i slutten av september, så kan det virke som om jo før man forrhondsbestiller, jo seinere får man fra mpx... Det er ikke noe morro da! Skal jo ikke være sånn! Nei, men får ikke gjort så mye mer enn å smøre meg med tolmodighet.. Men pakkene som sendes i dag blir kanskje sendt sammtidig? Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter fortsatt på å få bekreftelse på at den er sendt.. Siden jeg bestillte i slutten av september, så kan det virke som om jo før man forrhondsbestiller, jo seinere får man fra mpx... Det er ikke noe morro da! Skal jo ikke være sånn! Nei, men får ikke gjort så mye mer enn å smøre meg med tolmodighet.. Men pakkene som sendes i dag blir kanskje sendt sammtidig? De blir nok det ja Så regner med at alle som har bestillt får sin sendt i dag. Er vel sånn at de har en utsending pr dag...? Lenke til kommentar
Argai Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bestilte fra Telenor i dag på telefon og de sa de hadde 50 stk. på lager. Skulle bli sendt i dag eller senest i morgen. Så da gjenstår det bare å se Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har komplett.no fått tlf på lager, da er det bare å løpe å bestille folkens.. Done and done. Står din ordre fortsatt som åpen eller? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har komplett.no fått tlf på lager, da er det bare å løpe å bestille folkens.. Done and done. Står din ordre fortsatt som åpen eller? Jupp. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tipper vi missa vinduet Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå