garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 elprice har nå skiftet status for første gang til "På lager, sendes innen 24t" \o/ Det er jo lovende! Vet ikke hvor mye man kan stole på elprice.no jeg. Har aldri bestillt derifra. Da får vel den andre butikkene den på lager snart også Lenke til kommentar
adrianp Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet hvor jeg finner snes emulator? http://talk.maemo.org/showthread.php?t=34936 Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ringte nettop elprice, de sa de ikke hadde på lager. jeg snakket med dem i 11 tiden da var den nettopp kommet inn på deres lager og jeg fikk bestillt. ordren sendes innen 24 timer :) da havner den i vest til helgen Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ringte nettop elprice, de sa de ikke hadde på lager. jeg snakket med dem i 11 tiden da var den nettopp kommet inn på deres lager og jeg fikk bestillt. ordren sendes innen 24 timer :) da havner den i vest til helgen De sa ikke noe om de hadde sent noen ut til butikkene dems da? Lenke til kommentar
larswey Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Akkuratt pratet med komplett på tlf, de sa første batch på 100 telefoner ikke en gang rakk og komme innom lageret før de ble sendt, ny batch på 100 telefoner er forventet den 5. des. Nokia hadde vist også problemer med levering, de klarer rett og slett ikke å produsere fort nok. Dette er en voldsomt populær telefon! Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi får se om Elkjøp sender ut min telefon i morgen slik de har hevdet flere ganger nå i det siste... Hvis det ikke skjer i morgen blir det nok avbestilling og bestilling fra et annet sted. Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ringte nettop elprice, de sa de ikke hadde på lager. jeg snakket med dem i 11 tiden da var den nettopp kommet inn på deres lager og jeg fikk bestillt. ordren sendes innen 24 timer :) da havner den i vest til helgen De sa ikke noe om de hadde sent noen ut til butikkene dems da? Nei den er ikke sendt til noe butikker det kommer etter hvert... Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi får se om Elkjøp sender ut min telefon i morgen slik de har hevdet flere ganger nå i det siste... Hvis det ikke skjer i morgen blir det nok avbestilling og bestilling fra et annet sted. Tror jeg gjør det samme hvis mpx ikke sender ut i morgen. Blir for dumt å bare vente å vente. Datoen blir jo bare flyttet på Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Da har jeg fått leverings dato i dag på ordren min på mpx. Betyr vel at den blir sendt i dag Da har jeg den i morgen tenker jeg! Til info så er det 10 stk på lager på mpx.no men de forsvinner vel fort... Endret 1. desember 2009 av garduch Lenke til kommentar
VbD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 der fikk jeg bekreftelse om at pakka er sendt - forhåpentligvis ble den pakka på lageret i sarp, slik at den kommer på døra i kveld Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 der fikk jeg bekreftelse om at pakka er sendt - forhåpentligvis ble den pakka på lageret i sarp, slik at den kommer på døra i kveld Hvor har du bestillt fra? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du store Alpakka! Fikk nå e-post fra Elprice "Din pakke er nå sendt", med sendingsnummer. Da har jeg den på torsdag. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg bestilte min nå får den i morra. seph Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heldiglakser! Bleh, ser ikke ut til at det blir noe fra komplett.no med det første. Frister å avbestille der og bestille fra noen andre, men blir jo gambling det også! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hint hint sjekk mpx Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da var det 7 igjen på mpx Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hehe, la inn en bestilling der. Fyttikatta om jeg var for treig! Hadde vært litt typisk Endret 1. desember 2009 av schlinkey Lenke til kommentar
garduch Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hehe, la inn en bestilling der. Får opp 0 på lager. Fyttikatta om jeg var for treig! Hadde vært litt typisk Står 6 på lager når jeg ser på siden nå da... Merkelig.. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Plutselig står det 9? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 her står det 4 Seph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå