FenrisC0de Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror det stort sett er leverandørens feil og ikke nettbutikkenes. De har en ubekreftet dato og det er den de må forholde seg til. Er naturligvis irriterende for oss kunder. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan ikke tenke meg at leverandørene sender ut ubekrefta datoer med 1-2 dagers mellomrom? :O Men i så fall så skjønner jeg jo de svært varierende datoene ;p Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ny review på GSMArena: Nokia N900: A new hope Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper? Hehe, holder på å lese samme review regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment... Resistive touch-skjermer pleier vell sjelden å være av glass? edit: la til quote Endret 26. november 2009 av kau Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 N900 er en flott telefon, men dessverre støttes ikke USB host mode lenger av Nokias nye Internet Tablet Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sikker på at det ikke er støttet? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper? Hehe, holder på å lese samme review regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment... Resistive touch-skjermer pleier vell sjelden å være av glass? edit: la til quote ja det var den overskriften jeg stusset litt på.. Jeg er litt dårlig til og passe på skjermene på mine mobiler.. og blir skjermen stygg så blir det alltid til at mobil blir solgt og jeg kjøper meg en ny mobil.. Så en litt solid skjerm er viktig for meg.. GSMarena hadde ikke noe negativt og si om skjermen da, så kan ikke være så mye verre enn andre touchscreen telefoner.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sikker på at det ikke er støttet? Ja, dessverre Nokia ble tvunget til aa velge mellom lading over MicroUSB eller USB host mode, og de valgte førstnevnte Allerede en traad om dette her; http://talk.maemo.org/showthread.php?p=330499#post330499 50 sider med frustrerte mennesker! Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 N900 er en flott telefon, men dessverre støttes ikke USB host mode lenger av Nokias nye Internet Tablet Hva vil "USB host mode" si? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At man kan koble til andre enheter (som kamera, andre mobiler osv.), og at mobilen vil oppføre seg som en pc, med mulighet til å overføre filer osv. Mer om usb host mode Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At man kan koble til andre enheter (som kamera, andre mobiler osv.), og at mobilen vil oppføre seg som en pc, med mulighet til å overføre filer osv. Mer om usb host mode Ahh, skjønner. For min del er ikke det viktig. Det er heller det faktum at den ikke støtter GPS med kartnedlasting på forhånd som f eks Ovi Maps kan som gjør at jeg er usikker på om dette er telefonen for meg. Mulig man får muligheten senere med skikkelig GPS på den? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Software issues kan alltids fikses, hardware issues som manglende USB host mode derimot ... Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Sikker på at det ikke er støttet? Ja, dessverre Nokia ble tvunget til aa velge mellom lading over MicroUSB eller USB host mode, og de valgte førstnevnte Kjedelig =/ Håpet på å kunne bruke den som kamera-backup, må kanskje bruke en slik da? (Tungvindt, though.. ) Endret 26. november 2009 av kau Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg kommer fortsatt til aa skaffe meg en N900, men manglende støtte for USB host mode paa en "portable computer" som Nokia markedsfører den som er intet mindre enn oppsiktsvekkende! Jeg er som mange andre svaert skuffet over at dette er realiteten Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Software issues kan alltids fikses, hardware issues som manglende USB host mode derimot ... Kom over en godbit på maemo-forum Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Pokker! Jeg som skulle ha PlayStation-kontroller-til-USB-overgang i bruk og spille Tekken på den. Og selvsagt bruke et normalt USB-tastatur når jeg hacker på den. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg likte ikke helt dette som er skrevet i dag: "Yesterday we brought you the (potentially) soul-destroying news that the Nokia N900 launch was being delayed for a week, due to an overwhelming demand for the Maemo 5 tablet." Håper ikke dette gjelder her i Norge....? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett. Jeg har nå forberedt meg på en helg uten N900, tror det kan være like greit Selv om jeg senest i dag fikk beskjed av Brightpoint at den ville komme i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå