chris_90 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte denne for 7,50 USD inkl frakt. Koster egentlig 14,99 USD, men bruk rabattkoden MILITARY så får du 50% rabatt og fri frakt Får se om den er så bra som folk vil ha den til. Først må jeg jo uansett få tak i telefonen Takk for tipset Bestilte også en Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) På telenors sider selges den til 4699 med kort&kontant Er denne da låst til telenor det første året? ' (Link) Endret 25. november 2009 av kau Lenke til kommentar
poe Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 På telenors sider selges den til 4699 med kort&kontant Er denne da låst til telenor det første året? ' (Link) Er ikke dette en telefon det hadde vært greit å få uten noe dall fra Telenor eller andre operatører? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Joda, men om den ikke er er operatørlåst, gjør det jo ikke noe å få med et kontantkort, så lenge den erbilligere enn andre steder Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg tør å vedde bilnøklene på at den blir låst til telenor i 1 år Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hehe, da skal jeg la være å vedde imot Lenke til kommentar
anordne Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det skal vel stå spesifisert om den er låst. I utgangspunktet skulle vel n900 bare selges åpne og kommer ikke til å bli branda fra forskjellige opratører. Kan jo være noe har skjedd i det siste, men det var værtfall utgangspunktet. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 uansett så får du oppratørlåskoden gratis med telenor uansett hvor lenge du har igjen av bindetid Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Får ta en telefon til dem i morgen og høre hva som gjelder i dette tilfellet;) *Spare der det spares kan* Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Får ta en telefon til dem i morgen og høre hva som gjelder i dette tilfellet;) *Spare der det spares kan* Har du ikke inngått avtaleperiode, men kjøpt en operatørlåst mobiltelefon? Har du en operatørlåst mobiltelefon som ikke er registrert med en tolv måneders avtale på abonnementet, kan du oppheve avtalen mot at du blir du belastet et gebyr for koden. Startbeløpet for koden er 600,-, og senkes med 40,- per måned. Kodene blir uten unntak sendt i oppkrav. Etter tolv måneder kan du selv hente ut koden kostnadsfritt. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Brightpoint sier den kommer inn i dag eller senest i morgen. Får satse på at det er riktig Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Elkjøp har endret til "Forventet på lager: 10.12.09" Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Elkjøp har endret til "Forventet på lager: 10.12.09" De fleste har det imora. Ser at telenor har bekreftet dato 27/11 Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ringte nettopp Elkjøp og de hevder fortsatt at min ordre har bekreftet sendingsdato 2. desember... Vi får nå se da Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ringte nettopp Elkjøp og de hevder fortsatt at min ordre har bekreftet sendingsdato 2. desember... Vi får nå se da Mye mulig at de tlf Elkjøp skal få inn 28.11 allerede er utsolgt. At da den nye datoen gjelder for neste sending. Lenke til kommentar
4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ringte nettopp Elkjøp og de hevder fortsatt at min ordre har bekreftet sendingsdato 2. desember... Vi får nå se da Mye mulig at de tlf Elkjøp skal få inn 28.11 allerede er utsolgt. At da den nye datoen gjelder for neste sending. Hei og takk for din henvendelse! Vi har endelig fått en bekreftet dato på denne av leverandør. Den vil være på plass på hovedlager 7.12.09 og vil bli sendt ut fortløpende etter dette Beklager ventetiden og eventuelle problemer den kan ha skapt for deg. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen/Kind regards Hege Kundesenter/Customer Call Center Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ringte nettopp Elkjøp og de hevder fortsatt at min ordre har bekreftet sendingsdato 2. desember... Vi får nå se da Mye mulig at de tlf Elkjøp skal få inn 28.11 allerede er utsolgt. At da den nye datoen gjelder for neste sending. Hei og takk for din henvendelse! Vi har endelig fått en bekreftet dato på denne av leverandør. Den vil være på plass på hovedlager 7.12.09 og vil bli sendt ut fortløpende etter dette Beklager ventetiden og eventuelle problemer den kan ha skapt for deg. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen/Kind regards Hege Kundesenter/Customer Call Center JCNORWAY , det går ikke riktig vei for deg. Det virker som om mange andre får det før elkjop, så hvorfor ikke dra ditt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bestilte fra MPX jeg og der står det fortsatt 27-11-2009, dog dette er ubekreftet. Blir spennende! Lenke til kommentar
poe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bestilte fra MPX jeg og der står det fortsatt 27-11-2009, dog dette er ubekreftet. Blir spennende! Vel, MPX er vel kjent for å tyne forventet på lager statusen sin. Har opplevd flere ganger at de forventer ting inn , lenge før det er tilgjengelig, og det er nok en bevisst politikk fra dem for å lure til seg flest mulig forhånd bestillere. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Virker som alle nettbutikkene er temmelig rotete (spekulative) hva datoene for kommende varer angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå