P@rm@nn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei Har et lite prosjekt på Økk-innf. Vi skal bare bli raskt feridg med resten av boken, så da delte vi oss i grupper og tar en del hver. Min gruppe tokk IT. Morsomt med oppbygning av pc o.l (innenhet, sentralenhet, utenheter). Vi har også om Lover og avtaleverk, og det er der jeg lurer på noen ting. Dette er lovene de henviser til, jeg lurer på om dere vet om noen av de er forandrett siden 2000; Personvernregisterloven av 1978 Ånnsverkloven av 1961. Jeg vet at det kommer noen nye relger nå med EU vedrørende kopiering av musikk ol, som vi må innføre Pga EØS. Men er de inført allerede, eller når blir de innført? Vet at det er lovlig å laste ned musikk, men ikke å dele. Er det slik at det kom med den nye loven, var slik før men blir forandrett, eller var før og vil fortsette å være slik? Kunne sikkert funnet dette ut med litt leting, lurte bare på om noen viste det i hodet. Takk på forhånd Mvh P@rm@nn Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Du finner nok alt dette på www.lovdata.no . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå