Synt4xx Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trenger vann blokker til CPU'en min og GPU'en min, er ny til vannkjøling, så jeg har bare et par spørsmål, lurer på om Denne passer på mitt Sapphire 4890 Vapor-X kort. Lurer også på om noen kan sende en link til en vannblokk som passer min Intel Q9550. Takk på forhånd Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 mest sansynlig har du ikke orginalt ATI design på skjermkortet ditt så det går nok dårlig, men det finner du ut på google For kjøp av vannblokker se på sidewindercomputers.com (Handlet en god del der før) og/eller performance-pcs.com Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Takk for raskt svar , tror jeg fant det jeg skulle ha. Har googla det med skjermortet selfølgelig men uten noe hell, fant ikke så masse forståelig om vannblokker til kortet. Er det noen måte jeg kan vite om vannblokkene passer på kortet. fant denne men jeg vet ikke helt om den passer, litt greit å vite om det passer før jeg bestiller Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ingen vannblokker som passer til ditt Sapphire 4890 Vapor-X. Det Vapor-X er et non-reference PCB kort. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ingen vannblokker som passer til ditt Sapphire 4890 Vapor-X. 100% totalt feil. Antagelig ingen fullcover blokker, selv om det har blitt laget til non-referance kort før, men man kan lett sette på en Swiftech MCW60 eller de fleste andre kjøleblokker som kun dekker selve GPU, bare husk å få kjølt ram og de varme komponente på strømforsyningen (PWM) ordenlig, det finnes ferdig løsninger for dette. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Riktig! Jeg glemte den Swiftech. Jeg aldri tenker på det som en blokk... Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Kan jeg bruke både viften og vannkjøling på kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå