Rhyth Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som har noe forslag til hva jeg kan ha i tillegg/sammen med Tortellini? Litt kjedelig og bare spise det alene Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Spises som regel sammen med en form for saus.. Ostesaus, tomatsaus osv. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) bland inn litt pesto og parmesan , eller dolmio tomatsaus holder til minst 3-4 slike middager med tortellini. stek paprika, løk og bacon, ha i 2dl fløte , 1/2ts med kylling buljong, la det koke 3 min, ha i så ferdigkokt tortellini, la dette koke til du synes det er tjukkt nok, blir det for tjukt ha i litt mer fløte.. ( bruk krem-fløte ) er du glad i parmesan, en halv neve med dette også oppi Endret 3. september 2009 av toazty Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 bland inn litt pesto og parmesan , eller dolmio tomatsaus holder til minst 3-4 slike middager med tortellini. stek paprika, løk og bacon, ha i 2dl fløte , 1/2ts med kylling buljong, la det koke 3 min, ha i så ferdigkokt tortellini, la dette koke til du synes det er tjukkt nok, blir det for tjukt ha i litt mer fløte.. ( bruk krem-fløte ) er du glad i parmesan, en halv neve med dette også oppi Tusen takk for tips Dette hørtes veldig godt ut Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Et annet tips; Lag en saus av grønn pesto, olivenolje og balsamicoeddik. - Den skal være ganske tykk, og smake mye balsamico. Lag en salat av bladsalat etter ønske og ruccola, og legg tortellini oppå, ha over en god del saus, eller bland saus og tortellini på forhånd. Dryss over rikelig med revet pamesan (ikke ferdig revet) og ristede pinjekjerner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå