Gå til innhold

Catalyst 3.4 er HER!


Anbefalte innlegg

Asso Cat 3.4 har masse bugge de er helt likens 3.2 samme Cs bugg fks Trykker man Esc så henger maskinen

Fps er mye mere stabil med cat 3.4 men anbefaler dere som spiller masse cs og bruke gammle cat drivere

ATI suger!  

sitat slutt.

 

Da har du nok ikke lagt inn driverne riktig. Esc buggen i Counter Strike er fixet i disse nye driverne. Du la sikkert Catalyst 3.4 inn på maskinen uten å først ha avinstallert Catalyst 3.2? Da oppstår det lett problemer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope

Avinstalla alt fra 3.1 driverene etc...

clean install av 3.4

som sakt Ati suger

og kom kjøss ikke her å si at Min t-bird 1400 har med Fps droppen å gjøre  

det er ATI

mitt Gf2 gts kort kjørte 100 fps stabilt utenom aztec og tykk smoke.

Du har nok gjort et eller annet galt...

Jeg kan bekrefte at "ESC" buggen er borte.

 

Mine bench resultater (default instillinger):

Cat 3.2

3dmark2001: 15377

3dmark2003: 5337

 

Cat 3.4

3dmark2001: 15472

3dmark2003: 5746

 

Må også si at Fullstream ser bra ut.

Lenke til kommentar
Nope

Avinstalla alt fra 3.1 driverene etc...

clean install av 3.4

som sakt Ati suger

og kom kjøss ikke her å si at Min t-bird 1400 har med Fps droppen å gjøre

det er ATI

mitt Gf2 gts kort kjørte 100 fps stabilt utenom aztec og tykk smoke.

 

Gå inn i Control panel -> Display properties -> Settings -> Advanced -> Options. Sjekk hvilken Catalyst versjon som står der. Tviler på at du har installert 3.4 hvis du fortsatt har Half-Life Esc buggen.

Lenke til kommentar

dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!! og nei, det er ingen problemer med CS med cat 3.4 driverene, jeg har nå gått fra å noooen få ganer hvis det er 5++ smolkes rundt meg på aztec har 98fps og ikke 99..

 

Har ikke tatt 3dMark enda, må laste ned først... men hadde 5352 med cat 3.2, tok den aldri med omega..

 

igjen: dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!!

Lenke til kommentar
Og hvordan skal jeg avinstallere og installere de?

 

Det jeg gjør er å avinstallere driver og kontrollpanel via "legg til/fjern programmer". Så starter jeg pc'en på nytt og trykker F8 under start av windows, for å gå inn i VGA modus. Når du da kommer inn i windows så får du spørsmål om å legge inn driver. Da skal du trykke "cancel" til all den dritten er borte. Så er det bare å legge inn driver, restarte, legge inn kontrollpanel og restarte igjen.

Det er litt mer tungvint enn det burde vært, men det er ikke så komplisert da. Skjønner egentlig ikke at så mange har trøbbel ,med å legge inn driver...

Lenke til kommentar
dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!! igjen: dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!!
Det har eg gjort men likevel får eg ræva resultat med 3.4 cat. Eg har overklokket kortet mitt burde eg avinstallere rivatuner og så installere på nytt? Dette var noe dritt. Btw er det noen som vet om Connect3D sin radeon9500pro er bba eller pba?
Lenke til kommentar
dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!! igjen: dere MÅ(!!!!) avinnstallere Cat 3.2 før dere i det hele tatt tenker på å skifte til cat 3.4 !!!!
Det har eg gjort men likevel får eg ræva resultat med 3.4 cat. Eg har overklokket kortet mitt burde eg avinstallere rivatuner og så installere på nytt? Dette var noe dritt. Btw er det noen som vet om Connect3D sin radeon9500pro er bba eller pba?

 

pba ... seff ...

 

Står tilogmed på pakka ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...