Gå til innhold

Catalyst 3.4 er HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er iallefall fornøyd med driverne! Med de gamle driverne fikk jeg 65,8 fps med quake3 med 1600*1200 oppløsning, 4*aa, 8*af, og beste innstillinger. Med 3.4 driverene fikk jeg 88,0 fps med samme innstilinger :woot:

 

Jeg avinnstallerte selvfølgelig på den skikkelige måtten :wink:

Lenke til kommentar
Jeg er iallefall fornøyd med driverne! Med de gamle driverne fikk jeg 65,8 fps med quake3 med 1600*1200 oppløsning, 4*aa, 8*af, og beste innstillinger. Med 3.4 driverene fikk jeg 88,0 fps med samme innstilinger :woot:

 

Jeg avinnstallerte selvfølgelig på den skikkelige måtten :wink:

 

Wow det er jo sprøtt!! De driverne er nok ufatelige. Gleder meg tll å prøve de jeg.. HIhi...... Den ordenlige måten hvilken måte er det? Du kan gjærne sende meg en pm! Tusen takk!

 

Steven

Lenke til kommentar

Er det mulig for folk å lage så mye rot.... drivere til PBA og BBA kort er AKKURAT DE SAMME!!!! Nøyaktig like! Ingen forskjell! Må det sies flere ganger nå? Noen tydeligere varianter det kan formuleres som slik at meldingen kanskje når inn?

 

Og cxzzxc, les fra starten av tråden.

 

Omega har forøvrig sluppet driver basert på Cat3.4, hent den på www.omegacorner.com.

Lenke til kommentar

Tidligere gjorde jeg som regel følgende:

 

1. Avinstallerte kontrollpanel (uten å restarte)

2. Avinstallerte driver (uten å restarte)

3. Slettet kataloger som C:/Ati & C:/Programfiler/Ati Technologies

4. Slettet eventuelle gjenværende Ati-filer fra C:/Windows/System32

5. Fjernet .inf filer for Ati fra C:/Windows/Inf (åpne alle oemxx.inf filer med notepad for å sjekke om de hører til Ati, slett de + tilhørende .pnf)

6. Brukte Regcleaner for å fjerne alt av Ati fra registeret

 

De siste par gangene har jeg imidlertid bare installert driver+kontrollpanel direkte uten å avinstallere først, det har fungert greit for min del.

Lenke til kommentar

wheee!

 

endelig nye drivere, og dem fungrer ypperlig :D

 

bare en rask sammenligning fra Cat3.2 - 3.4 så gikk jeg opp ca 450 poeng i 3Dmark03 og Q3 gikk opp fra ca 260 til 280 fps i 1280x1024 (1024x768 317 fps), med alt satt til høyeste kvalitet. med 4xAF og 16XAA HQ så fikk jeg 120fps i samme oppløsning mens 1600x1200 hadde 89fps. Meget bra gjort ATI!

Lenke til kommentar

Bra ytelsesøkning - økte vel drøye 300 poeng i 3DMark03. Ikke lagt merke til noen endringer å snakke om i andre spill (men så har jeg ikke målt fps'en heller) men det ble ihvertfall ikke noe dårligere.

 

En litt merkelig greie dog: På den første 3DMark03-testen (flyene) så 'fryser' den 3-4 ganger - bare et tidel eller noe hver gang men nok til at man legger merke til det - 'flyten' i grafikken stopper opp bittelitt, og det gjorde den ikke før. Dette skjer på nøyaktig de samme stedene hver gang.

 

Tenkte det kanske var overklokking som gjorde det, men klokket ned både CPU og GPU/RAM noen hakk uten at det ble noen endring.

 

Alt annet funker bra, så det er strengt tatt ikke noe problem, bare litt pussig.

Lenke til kommentar
Bra ytelsesøkning - økte vel drøye 300 poeng i 3DMark03. Ikke lagt merke til noen endringer å snakke om i andre spill (men så har jeg ikke målt fps'en heller) men det ble ihvertfall ikke noe dårligere.

 

En litt merkelig greie dog: På den første 3DMark03-testen (flyene) så 'fryser' den 3-4 ganger - bare et tidel eller noe hver gang men nok til at man legger merke til det - 'flyten' i grafikken stopper opp bittelitt, og det gjorde den ikke før. Dette skjer på nøyaktig de samme stedene hver gang.

 

Tenkte det kanske var overklokking som gjorde det, men klokket ned både CPU og GPU/RAM noen hakk uten at det ble noen endring.  

 

Alt annet funker bra, så det er strengt tatt ikke noe problem, bare litt pussig.

 

 

 

Sjekket det og det skjer ikke her,så det må være noe hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...