forumm Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei! Jeg spiller i et band (Cruelty) vi spiller thrash-metal ,men vi har ikke logo så hadde vært fett om noen kunne lage en for oss tenker liksom på Cruelty i rødt, og med svart bakgrund bare fete bokstaver liksom.. og gjerne med en spesielt fet C. takk på forånd Endret 27. august 2009 av forumm Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kan gjerne lage en jeg, men trenger litt mer innspill. Send gjerne PM så kan vi avtale noe nærmere. Har GOD erfaring fra photoshop, så regner nok med at vi skal få til noe bra. Lenke til kommentar
forumm Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) jeg har fått en kul logo nå men, fett om du kan lage en du og, så ser jer hva som er fetest den skal lioksom bare være røde bokstaver, svart bakgrund, drit rå C så folk likosm kjenner oss igjen bare ved å se den C-en. ellers er det bare å lage noe dett egentlig litt sånn ondt liksom også helst i deminsjon ca. 400x500 eller no. gleder meg til å se hva du får til. takk Endret 27. august 2009 av forumm Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe... konkurranse er morsomt det, men jeg jobber fram til kl 20 i kveld så tror ikke det blir noe forslag fra meg med det første dessverre. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Svarte deg akkurat i den andre tråden, men kan ta det her isteden skynda meg egentlig med å tegne den, så ble ikke så altfor bra, men noe som den?^^ Lenke til kommentar
forumm Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 den var drit fet! klarer du å få den på pcen å få den i bedre kvalitet og i rød og svart? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 den var drit fet! klarer du å få den på pcen å få den i bedre kvalitet og i rød og svart? ehm.. Skal se hva jeg kan få til. Må nok ta det etter skolen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå