Gå til innhold

beste eu alliance server

Anbefalte innlegg

hei, jeg og en kamerat har lenge spilt horde, vi har lvlet 2 lvl 80 og noen lvl 60-70 char sammen, men nå som vi vet at om den nye tillegspakken, fikk vi veldig lyst til å prøve den nye alliance rasen, Worgen. noen som vet om en server hvor det er mest alliance som spiller, pvp eller pvp/rp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bloodfeather, er en veldig stor server, alliance vinner masse i pvp(bg's) og er ganske hardt miljø i arena, er ganske mange store guilder her også, som Ace of Spades som har vært fra vanila wow.

Horde leder da pve progress, men alliancen har tatt hardt innpå!

Lenke til kommentar
Bloodfeather, er en veldig stor server, alliance vinner masse i pvp(bg's) og er ganske hardt miljø i arena, er ganske mange store guilder her også, som Ace of Spades som har vært fra vanila wow.

Horde leder da pve progress, men alliancen har tatt hardt innpå!

Driver og levler opp en Alliance Druid på Bloodfeather nå.

Er vanligvis ikke noen stor fan av BG's, men siden man får xp nå så gjør jeg en iblant mens jeg levler.

Har gjort flere BG's fram til nå lvl33 og Alliance har vunnet samtlige, vet ikke hvordan det er på lvl80 da på denne Serveren, men det er ikke så nøye da jeg er mest interessert i pve.

Lenke til kommentar
Kom til Magtheridon, vi trenger flere allies. :) Er vanligvis 2-3 allies i Dalaran i motsetning til maaaange hordes. :p

HVa heter du ingame? jeg var på magtheri førlol

Maghteridon, hva kan jeg si. Var der fra lvl63 til lvl72 på en Alliance Mage. Enormt mye Horde's som ganker. Og etter å ha blitt ganket gjentatte ganger av en druid da jeg var lvl72 logget jeg ut, logget inn igjen etter et par timer. Det gikk 5 minutter og så kom den samme Druiden igjen.

Etter det har jeg ikke orket å spille mer på den serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...