tempozzz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvor finner jeg produkt nøkkelen til bærbar pc`en min? Merkelappen under maskinen er slitt bort så det er umulig å se hva som står der. Må ha nøkkelen siden jeg må aktivere windows. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette kan vel SIW fortelle deg. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Okei, nå skal dere høre Plata jeg brukte til å innstalere vista på bærbarn kommer fra stasjonær pc`n min. Når jeg da brukte SIW til å hjelpe meg, fant programmet bare samme produkt nøkkel som står på merkelappen på den stasjonære pc`en. Jaja greit nok tenkte jeg og jeg skrev inn den koden som SIW kom opp med, altså samme kode som står på merkelappen på stasjonæren. Når jeg da trykker enter kommer det opp at koden er i bruk, så jeg MÅ vist ha den produkt nøkkelen som står under på bærbaren, og ikke den som følger med plata. Det er skikkelig irriterende for det er bare 3-4 bokstaver jeg ikke klarer å se på merkelappen, disse er nesten slitt heeeelt vekk. Og forresten jeg kjører ikke vista på stasjonæren min nå! Hva gjør jeg nå da? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Bare velg manuell aktivering, ring microsoft og si du har byttet hovedkort og trenger en aktiveringskode. - Det er det enkleste. edit: Men regner med at SIW finner den nøkkelen som installasjonen din har, så det er jo litt rart. Du kan også prøve http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ på laptop'en. Endret 28. august 2009 av kjetilkl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå