Datasmurfen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg skal sette inn en ip adresse i denne variabelen.. Hvor skal den stå ? Blir det ikke etter set ip og så ipadresse ? set ip [lindex $argv 0] Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva hendte med prøve og feile? Lenke til kommentar
Breke Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg skal sette inn en ip adresse i denne variabelen.. Hvor skal den stå ? Blir det ikke etter set ip og så ipadresse ? set ip [lindex $argv 0] $argv0 er jo om du skal legge ved et argument er det ikke? Skjønner ikke helt hvor du skal legge inn ip-adressen jeg. Kan du poste mer av scriptet? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 #!/usr/bin/expect proc fail args { puts "[lindex $args 0]" exit } proc trypass pass { global lpass send "$pass\r" set lpass $pass } set ip [lindex $argv 0] set passfile [open "passfile" "r"] set password [read $passfile] set password [lindex [split $password "\n"] end-1] close $passfile set newpass [expr rand()] puts "$password > $newpass" set timeout 10 spawn telnet $ip set i 0 while (true) { expect { Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er dette perl? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 er dette perl? nei expect Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ah jeg trodde denne tråden levde i det som inntil nylig var perl-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå