Stainz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei, håper noen kan hjelpe meg litt. Min 3 år gamle Acer Aspire er helt utslitt. Så jeg har kommet til den konklusjon at jeg behøver en ny laptop. Vanligvis pleier jeg å søke rundt i tester osv og finne gode alternativ, men klarte ikke å finne noe bra denne gangen. Eller det vil si jeg vet ikke hva som er et bra kjøp blandt alle valgene. Preferanser jeg har for ny maskin: Rask og driftsikker 15"-17" skjerm Bruker maskinen til skolearbeid, ser mye film og serier og spiller litt spill. Spiller egentlig mest enkle spill som FM, men hadde vært morsomt å kunne spille Diablo 3 når det kommer. Trenger igrunnen en maskin som er bra til det meste(allrounder), men ikke nødvendigvis super til noe utenom hurtighet. Håper å ikke overstige mye over 10000 kroner. Noen som har et tips til et bra kjøp? Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) jeg ville ikke kjøpt acer for 10 000 , hørt mye dritt om acer, sjekk ut multicom sine pcer, prisene kan være alt fra 5000 - 20000 multicom.no Jeg bruker multicom kunshan m860 veldig fornøyd Endret 27. august 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå