El acero Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg har en Nokia e71. Nå i det siste har jeg ofte måtte slå av/på mobilen for å motta meldingene som er sendt for en god stund siden.. Noen som har erfaringer med dette problemet? Jeg har byttet sim-kort en gang, samme problemet. Jeg har ikke oppdatert telefonen med nyeste firmware. Mvh Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Et generelt tips er jo at du burde ha siste FW på telefonen. Selv har jeg brukt E71 med diverse firmware versjoner uten samme problem. Kan det være at det er dårlig 3G dekning der du bor? Prøv en periode å låse telefonen til 2G (kun GSM) på telefonen din, og se om det har noen effekt.. Lenke til kommentar
El acero Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 hvordan låser jeg den kun til 2G? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 hvordan låser jeg den kun til 2G? Tror det er ganske likt som min N82: Valg - Verktøy - Innstillinger - Telefon - Nettverk - Endre fra dobbeltmodus til kun GSM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå