Halpz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei! Jeg og noen venner (vi er vel rundt 7 stk som spiller) har lyst til å rerolle alliance til den neste expansion packen. Et par av oss har tenkt på factionchange + serverbytte, men de fleste andre har tenkt å oppleve en "ny" verden ved å være alliance og lvle til topps. Så dermed kommer spørsmålet: Hvilken europeisk server tror man/vet man det er flest norske og skandinaviske alliance-spillere på? Jeg har hvertfall hørt at det var mange norske spiller på Grim Batol i lvl 60, men hvordan det er i dag har jeg ikke peiling på. (Og ja, jeg vet jeg ikke er den første som poster en slik tråd og det finnes en undersøkelsestråd om serverne) Endret 27. august 2009 av Slagkraft Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tror Grim Batol er en av de som har flest norske folk. Kjenner ekstremt mange som spiller / spilte der. Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Men er det en gammel server? Tenker på serverlagg og greier. Hugsa jeg hadde det på Silvermoon. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bare ikke reroll alliance til stormscale xD(smarte jeg og 5 andre gjorde det O.O) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg rerollet nettopp Alliance, for øyeblikket lvl26, på Bloodfeather. Er i en helnorsk guild. Hvis dere er interessert så legg inn søknad her: http://nerdtrainer.wowstead.com/ " target="_blank" rel="nofollow"> http://nerdtrainer.wowstead.com/ Litt lite low lvl's i guilden så hadde vært kjekt å hatt noen å levle med. Så vidt jeg vet så er det ikke noen andre krav enn at man må være norsk for å joine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Bare et spørsmål, hvorfor må det være en norsk guild mange nordiske spillere der? *edit* Fix'd! Endret 27. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det er trivelig. En annen ting: En realm full av rumenere og saudi-arabere er ikke gøy for deg. jeg legger vekt på at en må forstå og bli forstått, det er lett på en server med mange nordmenn Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mange på Grim Batol, fornøyd med mitt opphold der på level 70, med unntak av PvP-biten - så jeg stakk til min opprinnelige Vanilla-server (PvE). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 daggerspine har og rimeling mangen nordiske spillere , vet ikke om noen raiding guilds som er helnorsk. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Coldforged på Al'Akir er en helnorsk guild på en stabil server:) www.coldforged.no Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Veldig mange norske Alliance på Tarren Mill. Al`Akir har og veldig mange norske. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er en god del på Kazzak også Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bare et spørsmål, hvorfor må det være en norsk guild mange nordiske spillere der? *edit* Fix'd! Prøv å spill på en server der majoriteten er serbere, rumenere og kroater og vanlige heroics party chat foregår på disse språkene så skjønner du nok fort hvorfor. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Haugevis av norske ufordragelige fjortiser på Grim Batol. Du vil ikke dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå