Gå til innhold

hva kreves å spille wow catalysm?

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg spilte wow, burning crusade var nok det siste jeg spilte.

Men jeg lurer på, er den catalysm en expansion på lik linje med BC og WoTLK eller er det bare en giga patch til Wotlk? Noen som vet når den kommer ut ca?

Det jeg egentelig skulle spørre om, er at jeg har mistet alle Wow Cd'ene mine, samt at jeg også ikke har en account siden jeg faktisk solgte den.

Må jeg kjøpe ALLE wow spillene, intsallere dem en etter en? altså først intsallere wow orginal, så BC, så Wotlk og deretter catalysm? for å kunne spille catalysm.

Hvordan blir det når jeg skal lage en account? jeg kommer jo til å sitte med 4 accounter dersom jeg blir nødt til å kjøpe alle 4 spillene.

Blizzard burde funnet en løsning der man kan få lov til å bare kjøpe en account på nett, så man slipper fysisk å kjøpe spillene fordi koden ligger i spillesken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ganske enkelt.

Når du kjøper vanlige WoW, får du en nøkkel.

Når du kjøper Burning Crusade, får du en nøkkel.

Når du kjøper Wrath of the Lich King, får du en nøkkel.

Og jeg tenker meg at, når du kjøner Cataclysm (om 1-1,5 års tid), vil du få en nøkkel.

Denne nøkkelen legger du da inn i WoW-kontoen du har opprettet på forhånd (eller nå).

Du vil ikke ha 4 forskjellige kontoer, men èn konto med 4 forskjellige nøkler, til hver sin del av spillet.

Du kan også kjøpe/laste ned spillet via Blizzard sine egne hjemmesider, WoW-europe.com.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Blizzard skulle bare ha lagd en helt ny DVD der du bare kan installere hele "dritten" på en gang. siden det sikkert er mange som vil starte opp spillet igjenn, fordi det tar deg med tilbake til den orginale wow, og fordi alle forandringene i spillet gjør også at mange sikkert vurderer å starte fra scratch.

så slipper man alt der rotet.

Betaler gjerne 499 for en slik dvd en 4 ganger 250.

Lenke til kommentar

Det finnes allerede en måte å "kjøpe" spillet på uten å kjøpe spillet for å si det sånn da. man kan bare ta å kjøpe koden til spillet på nettet så slipper du å kjøpe dvden, og laste ned spillet fra nettet(dog dette tar litt tid)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Det er lenge siden jeg spilte wow, burning crusade var nok det siste jeg spilte.

Men jeg lurer på, er den catalysm en expansion på lik linje med BC og WoTLK eller er det bare en giga patch til Wotlk? Noen som vet når den kommer ut ca?

Det jeg egentelig skulle spørre om, er at jeg har mistet alle Wow Cd'ene mine, samt at jeg også ikke har en account siden jeg faktisk solgte den.

Må jeg kjøpe ALLE wow spillene, intsallere dem en etter en? altså først intsallere wow orginal, så BC, så Wotlk og deretter catalysm? for å kunne spille catalysm.

Hvordan blir det når jeg skal lage en account? jeg kommer jo til å sitte med 4 accounter dersom jeg blir nødt til å kjøpe alle 4 spillene.

Blizzard burde funnet en løsning der man kan få lov til å bare kjøpe en account på nett, så man slipper fysisk å kjøpe spillene fordi koden ligger i spillesken.

Jeg kan gi deg en tip som er nytt.

Jeg trenger ikke å installerer alle cdene, du vil få alle patchene som tar 100 år også jeg installer bare ut i fra Lich King for da begynner patchen med 3.0.1 -3.2.2 også 3.3.0/3.3.2 ja. Det er ikke noe sånt nå. Du installere med engang fra den patchen.

Om du velger å installere Wrath of the Lich King da.

Jeg har gjort det, jeg fikk vennina mi til å gjøre det, hun fikk det til. Så it work!

Lenke til kommentar

låner denne tråden her litt.

Jeg har en trial account som jeg spiller på nå.. og jeg har installert vanlig wow, burning crusade og wotlk fra nettet. Men når jeg aktiverer min wow account for 15 euro tror jeg det var, kan jeg bare spille vanlig wow eller wotlk?

Lenke til kommentar
Trengte du virkelig å vekke en halvt år gammel tråd for å nevne noe som allerede har blitt nevnt?

Selv om du kjøper alle nå så vil du ikke "få tilgang" til alle med en gang - med mindre du har en karakter som har et level som tillater deg det. Dvs - du kan nok ha en lav level karakter stående i Shattrath eller Dalaran, men du vil ikke gjøre stort utenfor bygrensen før du har kreaturene over deg. ;)

Lenke til kommentar

så hvis jeg kjøper eller akitverer accounten min over nettet for 150 kr.. kan jeg kun spille til lvl 60? og deretter må jeg oppgradere den igjen og igjen helt til 80? koster det like mye for hvergang? :)

og er det vits å oppgradere helt til wotlk, eller bør jeg ta 60.70.80?

Lenke til kommentar

Prisen på spillet er lenket til lenger oppe, samt du kan kjøpe det direkte ifra Blizzards sider.

Om du kjøper en pakke nå, eller alle tre, har ingenting å si utenom hva du har tilgang til.

vanlige World of Warcraft: IKKE tilgang til Outland (58-70) eller Northrend (68-80). IKKE tilgang til Jewelcrafting, Inscribing, Blood Elves, Draenei eller Death Knights.

Men til å begynne med, ville jeg tatt bare vanlige WoW-pakken, slik du får en smakebit på hvordan WoW er. Men mesteparten av action skjer på level 80, og da trenger du begge ekstra-pakkene.

Pris er jeg usikker på, sjekk blizzards hjemmesider. (www.wow-europe.com)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...