tormoddf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Forrige uke sto i spillets tegn, og vi gir deg noen smakebiter fra Köln-oppholdet. Les mer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mulig jeg er teit som ville se bilder av stands og slike ting, ikke Peter Moore som trener eller 4 andre som holder foredrag. Solnedgangen er heller ikke så vesentlig for min del, kirka er fin den også, men jeg kunnet fint googlet det istedet. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 tittelen sier klart: "Se bilder fra spillmessa". hvor faen er bildene? Alt jeg ser er en skallet fyr, en fyr i skjort osv.. seriøst? Håper ikke at du får betalt for jobben din... Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ikke for å være ufin, men dette var triste saker... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Må være enig med de over, dette var dårlig... hm.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bilder av folk i kø og folk i kostymer er kjedelig, enig med de over. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Leit å høre at det ikke falt i smak. Det var et forsøk på å gjøre noe litt annerledes som et supplement til spilldekningen. Får prøve hardere neste gang. Håper dere er mer fornøyde med sniktittene og nyhetene fra Köln. Det kommer som sagt noe mer stoff derfra etter hvert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg synes dette var en fin artikkel jeg tormoddf. Fint å se litt annet enn stands med store logoer på, slik vi pleier å få servert. Så det er fint med litt varriasjon. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ikke misforstå, du har skrevet en bra artikkel. leste alt gjennom. Bare de bildene som er lagt ved artikkelen, det er de som er dårlige! Ville heller se standsene, hva de forkjellige bedriftene har vist frem, ikke folk som står i kø! Neste gang ta masssse bilder! Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Leit å høre at det ikke falt i smak. Det var et forsøk på å gjøre noe litt annerledes som et supplement til spilldekningen. Får prøve hardere neste gang. Håper dere er mer fornøyde med sniktittene og nyhetene fra Köln. Det kommer som sagt noe mer stoff derfra etter hvert. ....skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg