Gå til innhold

Feature: Gamescom i bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er teit som ville se bilder av stands og slike ting, ikke Peter Moore som trener eller 4 andre som holder foredrag. Solnedgangen er heller ikke så vesentlig for min del, kirka er fin den også, men jeg kunnet fint googlet det istedet.

Lenke til kommentar

Leit å høre at det ikke falt i smak. Det var et forsøk på å gjøre noe litt annerledes som et supplement til spilldekningen. Får prøve hardere neste gang.

Håper dere er mer fornøyde med sniktittene og nyhetene fra Köln. Det kommer som sagt noe mer stoff derfra etter hvert.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, du har skrevet en bra artikkel. leste alt gjennom. Bare de bildene som er lagt ved artikkelen, det er de som er dårlige! Ville heller se standsene, hva de forkjellige bedriftene har vist frem, ikke folk som står i kø! Neste gang ta masssse bilder!

Lenke til kommentar
Leit å høre at det ikke falt i smak. Det var et forsøk på å gjøre noe litt annerledes som et supplement til spilldekningen. Får prøve hardere neste gang.

Håper dere er mer fornøyde med sniktittene og nyhetene fra Köln. Det kommer som sagt noe mer stoff derfra etter hvert.

....skuffet

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...