Proxor Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ein spurv, tatt med Casio EXILIM Pro EX-F1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Syntes bakgrunnen forstyrrer en del.. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 27. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) ok, eg har noen flere, kansje du liker dette bedre? Eg er helt fersk og ditta er noen av dem første bildene mine hehe, så bildene er sikkert ganske kjedelige, menmen stolt som eg er må eg legge ut dem eg liker Endret 27. august 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det andre var mye bedre ja Mye mykere farger og ikke så stressende å se på. Fuglen er litt uklar, men siden du er "fersking", så må jeg si at dette er veldig bra Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 27. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det andre var mye bedre ja Mye mykere farger og ikke så stressende å se på.Fuglen er litt uklar, men siden du er "fersking", så må jeg si at dette er veldig bra hehe ja eg vet, var derfor eg valgte det andre bilde fordi fuglen ble litt uklar på dette. Lenke til kommentar
113lime Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg likte også det andre bildet best I det første gikk fuglen nesten litt i ett med bakgrunnen, mens i den andre kom den mere fram. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Er den død på den første bildet? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det første bildet trenger du bare justere hvitbalansen på. litt gulere. (mindre blå) så bryter du opp den gjennomgående blåfargen i hele bildet. Legger ved en kjap faking av hvorden det burde se ut etterpå, om du har Raw filen vill du kunne få ett mer realistisk resultat (fargemessig) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) b-real: hehe nei bare i ein merkelig stilling, rotet etter insekter i grusen eller noe, samtidi som den passet på at ikke eg kom overfalt den:p jimdidr: Eg har raw ja og justerte litt selv på diverse når eg åpna det i photoshop, ble bedre sån ja. Endret 30. august 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Er den død på den første bildet? Hehe. Lurte på det samme selv Men likte det andre bilde veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå