mova18 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 -Jeg kjøpte en pc for et par måneder siden, med Win Xp instalert. Men nå får jeg så mange feilmeldinger at jeg har tenkt og formatere hardisken og lgge inn win xp på ny. Dette har jeg aldri hjort før, jeg har formatert Win Melenium, og win 98 mange ganger før. I de andre win versionene kan du gå i DOS og skrive comandoen: C:Format C: Da blir den formatert hvordan skal jeg gjøre det lettest med win xp home edition? (bruker NTFS filsystem) Lenke til kommentar
mova18 Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg vil bare beklage at inlegget kom 2 ganger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Legg inn cd platen, skal være bootbare om du setter første oppstart enhet i bios til cd/dvd spilleren. Men tror du at du får mindre feilmeldinger om du gjør det? Om 3 måneder må du kanskje formatere igjen? Ville heller prøvd å laste ned sp1(service pack 1) Lenke til kommentar
mova18 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for hjelpen, jeg har erfart at pcen er like ille etter et par måneder, men jeg har en del filer som mangler i windows. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 start maskinen på nytt, og trykk F8 før den begynner å laste Windows. Så velger du å starte Sikkerhetsmodus med bare kommandolinjen. Du kommer inn i DOS, og gjør likt som tidligere Windows versoner: A: (får å gå til en annen stasjon, husk at diskett må stå i) format c: (for å formatere) Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 restart, putt inn XP-skiva å følg det du blir bedt om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå