Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Heisann! Trenger anbefalinger til en skikkelig dokumentskanner. Jeg har i utgangspunktet bare noen få krav: - Har arkmater som tar 30-50(+)-sider - Kan skanne alle sidene til èn PDF - Bør være "mac-godkjent" På Apples nettbutikk finnes bare èn skanner som tilfredstiller disse kravene, men den koster 5200.- Ser for meg en skanner til maks 2-3.000 Skal benyttes til å skanne "alt" av husholdningens korrespondanse, regninger, fakturaer, barnehagebrev, skolebrev, legebrev, dvs. det som ellers alltid flyter rundt. /TH Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skal det være automatisk dobbeltsidig arkmating? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ikke nødvnedigvis dobbeltsidig, men ja automatisk arkmating er et møst. Har forøvrig funnet en skanner som nok kommer til å gjøre jobben; FUJITSU SCANSNAP S300M Koster 3000 NOK. Lenke til kommentar
hlj Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fornøyd med denne? Selv har jeg sett litt på Fujitsu Scansnap S1500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da kontoen for tiden indikerer ca. 0.- (og neste lønning er 20. okt) har denne ikke blitt en realitet enda :-) Får se om jeg kommer med et review etterhvert. Det jeg har lest om den har dog bare vært utelukkende positivt. /TH Lenke til kommentar
hlj Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva har man kredittkort for? Jeg har også bare lest postiv omtale av Scansnap. Vurderer å bestille fra USA siden prisen der er litt hyggeligere. På Amazon koster S300 $240 og S1500 $406. Adobe Acrobat er inkludert med S1500. Amazon sender ikke Scansnap til personer utenfor USA, men antar man kan unngå det problemet ved å sende via jetcarrier.com Hvor hadde du tenkt å bestille? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også bare lest postiv omtale av Scansnap. Vurderer å bestille fra USA siden prisen der er litt hyggeligere. På Amazon koster S300 $240 og S1500 $406. Så med moms og toll blir det litt over 2000,- ? Jeg leter egentlig etter en billigere scanner, dobbeltsidig og arkmater, som skanner alt til ett pdf dokument. Er det uoppnåelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå