Gå til innhold

Mobil med touch skjerm


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal kjøpe en ny mobil etter at det ble mye tull med min Samsung s8000. Får hevet kjøpet. Hvilken tlf bør jeg velge. Har hatt Sony Ericsson og var fornøyd med de.

 

Jeg har følgende kritterier:

 

Wifi

GPS

touch skjerm men greit med uten også

Kamera (minst 5 mpx)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Nokia 5800 er en ganske bra mobil, bra lyd, enkel meny, trådløst internett, gps, kart, osv. MEN! Kameraet er ikke fullt så bra! Hvis du er veldig kresen på kameraet så bør du ikke ta Nokia 5800, men er du mer musikk person så er den perfekt !

 

 

:)

Der beskrev du HTC Hero ganske godt ;)

 

Men programutvalget og det grafiske grensesnittet til HTC Hero gruser alt jeg har sett tidligere, menyen er rett og slett herlig! Trådstarter; gjør meg en tjeneste og prøv hero før du kjøper noe annet :)

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
Nokia 5800 er en ganske bra mobil, bra lyd, enkel meny, trådløst internett, gps, kart, osv. MEN! Kameraet er ikke fullt så bra! Hvis du er veldig kresen på kameraet så bør du ikke ta Nokia 5800, men er du mer musikk person så er den perfekt !

 

 

:)

Der beskrev du HTC Hero ganske godt ;)

 

Men programutvalget og det grafiske grensesnittet til HTC Hero gruser alt jeg har sett tidligere, menyen er rett og slett herlig! Trådstarter; gjør meg en tjeneste og prøv hero før du kjøper noe annet :)

 

Det er jeg helt enig i! Og vær sikker på at du prøver den med den nye oppdateringen. Merker du tregheter er den ikke oppdatert. ;)

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...