Majjan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det kommende rollespillet ser mer og mer imponerende ut. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Alle slike "levende in-game bilder" er forferdelig scriptet og gir oss ingen innblikk i hvordan amtosfæren i spillet og gameplayet faktisk vil være. Dette er og blir rent Trailer/PR aktig materiale. Men greit for å se grafikken. Man kan lage utrolig flotte scriptede "trailere" in-game fra AOC men når du spiller selv har du ikke i nærheten av samme følelsen. Endret 27. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enig med Theo343, men det endrer uansett ikke det faktum at dette er et spill jeg gleder meg utrolig mye til å prøve! Er absolutt en veldig spennende RPG-tittel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg kommer til å vente med dette til 2010 engang siden Risen kommer først. Blir Dragon Age bra er det jo kjekt å ha noe i "bakhånd". Håper det ikke blir for altfor lineært og storydrevet... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hmm. Dette så jo bare stygt ut? Som om det var fra 2003. Mener ikke at alle spill skal se ut som Crysis, men det går an å utnytte det de har bedre enn det der, etter det lille vi fikk se ihvertfall. Er litt frustrerende å se på at personene står der uttrykksløse (både ansikt og kropp), mens de sier dramatiske replikker. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva skjer med 18+ merkingen? Hardcore greier dette altså? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 De viser pupper. (Partial nudity) Å se virtuelle pupper er værre enn å se virtuelle drap, virtuelle involler og virtuelle massemord vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg