Gå til innhold

Hvordan fjerne selvbruningsspray


Anbefalte innlegg

I går gjorde jeg det store. Ble sprayet med selvbruningsspray og det ble dessverre ikke helt bra. Måtte jo teste dette :p

 

Hendene er hvite og det er litt flekker på oversiden av armene. Og jeg skal ut på byen i helgen, what to do?

Skal man spraye over der hvor det er flekker, eller prøve å fjerne det? Eller hive seg i solarium?

Og hvordan fjerner man det? Er første og siste gangen jeg prøver dette.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får det ikke av sånn uten videre iom at brunfargen kommer innenfra og ikke kun er maling sprayet på. Men litt skrubbing kan nok redusere noe. Ikke minst så er det to dager igjen, og fargen falmer ganske fort. Tror jeg ville gått for langarmet og et realt lag med brunkrem, lørdag!

Lenke til kommentar
Dette kan hørest rart ut, men prøv.

Vanelige matvarer som Banan, peanøttsmør, majones og nugatti har naturlige oljer som fjerner dette lett!

Lag en blanding av sånt og dekk kroppen med det.

 

funker!

 

 

 

 

Men ellers kan du prøve å skrubbe huden.

 

Haha, faktisk, så virker det! :p

Lenke til kommentar
Du får det ikke av sånn uten videre iom at brunfargen kommer innenfra og ikke kun er maling sprayet på. Men litt skrubbing kan nok redusere noe. Ikke minst så er det to dager igjen, og fargen falmer ganske fort. Tror jeg ville gått for langarmet og et realt lag med brunkrem, lørdag!

 

Woooorrd! :yes:

Lenke til kommentar
Dette kan hørest rart ut, men prøv.

Vanelige matvarer som Banan, peanøttsmør, majones og nugatti har naturlige oljer som fjerner dette lett!

Lag en blanding av sånt og dekk kroppen med det.

 

funker!

 

 

 

 

Men ellers kan du prøve å skrubbe huden.

 

Haha, faktisk, så virker det! :p

 

 

Du tuller right? :p Jeg håpte bare på en forbannet trådstarter med peanøttsmør og majones over hele kroppen jeg :D

Lenke til kommentar
Dette kan hørest rart ut, men prøv.

Vanelige matvarer som Banan, peanøttsmør, majones og nugatti har naturlige oljer som fjerner dette lett!

Lag en blanding av sånt og dekk kroppen med det.

 

funker!

 

 

 

 

Men ellers kan du prøve å skrubbe huden.

 

Haha, faktisk, så virker det! :p

 

 

Du tuller right? :p Jeg håpte bare på en forbannet trådstarter med peanøttsmør og majones over hele kroppen jeg :D

 

Faktisk. Leste noe sånt i et blad en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...