Gå til innhold

[Løst]iTunes/iPod program for Ubuntu 9.04

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt på siden dette, men hvordan får man en sang, fra for eksmepel youtube, og får lagret på pc-en slik at man kan spille den om igjen og når man vil? Hvordan er prosessen her? Har Linux hvis det er behjelpelig, og bruker avspillingssystem som heter "Amarok". Spørsmålet som er da er hvordan man for sanger fra for eksempel youtube inn på denne spilleren? Sikkert noen som kan dette bedre enn meg ;)

Lenke til kommentar
Litt på siden dette, men hvordan får man en sang, fra for eksmepel youtube, og får lagret på pc-en slik at man kan spille den om igjen og når man vil? Hvordan er prosessen her? Har Linux hvis det er behjelpelig, og bruker avspillingssystem som heter "Amarok". Spørsmålet som er da er hvordan man for sanger fra for eksempel youtube inn på denne spilleren? Sikkert noen som kan dette bedre enn meg ;)

Vel. Det er flere løsninger, men hvis du har f.eks. Firefox og AdBlock-filer installert kan du gjøre følgende:

1) Gå inn på youtube-siden der videoen befinner seg.

2) (Høyre-?) klikk på «blockable-items» i menyen til Adblock

3) Hvis du ser litt nedover linkene (lenkene) finner du fort adressen til en FLV-fil.

4) Kopier og lim inn i et nytt vindu.

5) Last ned.

6) Omdøp filnavn til ett-eller-annet.flv

NB! Feil i anvisningene kan forekomme. Dette er bare tatt ut av hodet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg veldig lyst til å finne frem bensinkanna, men ak.

Når det gjelder youtube til mp3, hvorfor ikke bare bruke program fra weben? Finner flere websider som gjøre dette for deg, ved at du limer inn link til youtube-klippet og de konverterer slik at du kan laste ned.

http://www.vidtomp3.com/ er en, google.com + youtube to mp3 gir flere

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...