Gå til innhold

Endelig fant JEG en bug =D

Anbefalte innlegg

fant ut hvordan du kan være human form i druid form i Cot ^_^

var i cot heroic nu og spiste en deviate fish så gikk i bear form resultatet ble at jeg ble human =D så nå går jeg rundt og charger og tanker og alle i partyet ser meg som human x)

^_^ fun fun bug og skremme folk med :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...)

ganske sikker på at vis du spiser deviate når du er i bear form så skjer det veldig lite

*til han andre*

ville du ikke? du ser en druid i normal form løper mot 3 elites og begynner og slå de med staffen sin i leathergearet sitt :p du ville ikke reagert?

Lenke til kommentar
Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...)

ganske sikker på at vis du spiser deviate når du er i bear form så skjer det veldig lite

*til han andre*

ville du ikke? du ser en druid i normal form løper mot 3 elites og begynner og slå de med staffen sin i leathergearet sitt :p du ville ikke reagert?

For oss som har spilt en del så ser vi først og fremst på unitframe for å bedømme status. Dvs, ser han har en ragebar lenge før jeg ser hvilken form han er i.

Lenke til kommentar

*til han andre*

For oss som har spilt en del så ser vi først og fremst på unitframe for å bedømme status. Dvs, ser han har en ragebar lenge før jeg ser hvilken form han er i.

Det er ikke alle som gjør dette når det er en heroic og de bare "slack" gamer som de fleste gjør i heroic :p sier ikke de spiller bad men relaxed ^^

så vis jeg hadde spillt og sett en druid i normal form løper inn i mange mobs ville min første tanke vært 0_O wtf og så sett på framen Hp / rage etc :p

Lenke til kommentar

Mange gøye bilder her ifra forumet...

Hvordan vet du hvem som bryr seg? har du sett det noen ganger? opplevd det noen ganger? eller bare følger du strømmen og sier det samme som de andre?

de i partyet synes det var gøy og litt freakky første gangen men hva vet jeg, jeg var jo bare der =/ søren jeg skulle heller sittet på et forum og vært frekk med folk jeg =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...