DaXoN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 fant ut hvordan du kan være human form i druid form i Cot ^_^ var i cot heroic nu og spiste en deviate fish så gikk i bear form resultatet ble at jeg ble human =D så nå går jeg rundt og charger og tanker og alle i partyet ser meg som human x) ^_^ fun fun bug og skremme folk med Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hadde ikke akkurat skremt meg vil jeg si. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...) ganske sikker på at vis du spiser deviate når du er i bear form så skjer det veldig lite *til han andre* ville du ikke? du ser en druid i normal form løper mot 3 elites og begynner og slå de med staffen sin i leathergearet sitt du ville ikke reagert? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...) ganske sikker på at vis du spiser deviate når du er i bear form så skjer det veldig lite *til han andre* ville du ikke? du ser en druid i normal form løper mot 3 elites og begynner og slå de med staffen sin i leathergearet sitt du ville ikke reagert? For oss som har spilt en del så ser vi først og fremst på unitframe for å bedømme status. Dvs, ser han har en ragebar lenge før jeg ser hvilken form han er i. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det er ikke en bug. De fleste shapeshiftmekanikkene i spillet gjør deg om til forskjellige ting om du er shapeshiftet fra før (forms, deviate, trinket...) ganske sikker på at vis du spiser deviate når du er i bear form så skjer det veldig lite *til han andre* ville du ikke? du ser en druid i normal form løper mot 3 elites og begynner og slå de med staffen sin i leathergearet sitt du ville ikke reagert? For oss som har spilt en del så ser vi først og fremst på unitframe for å bedømme status. Dvs, ser han har en ragebar lenge før jeg ser hvilken form han er i. Det er ikke alle som gjør dette når det er en heroic og de bare "slack" gamer som de fleste gjør i heroic sier ikke de spiller bad men relaxed ^^ så vis jeg hadde spillt og sett en druid i normal form løper inn i mange mobs ville min første tanke vært 0_O wtf og så sett på framen Hp / rage etc Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 De aller fleste vil i beste fall bare se 2 ganger på deg og skjekke unit framen sin. er sikkert litt kult for deg som spiller men for oss andre er det ikke det helt store. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Mange gøye bilder her ifra forumet... Hvordan vet du hvem som bryr seg? har du sett det noen ganger? opplevd det noen ganger? eller bare følger du strømmen og sier det samme som de andre? de i partyet synes det var gøy og litt freakky første gangen men hva vet jeg, jeg var jo bare der =/ søren jeg skulle heller sittet på et forum og vært frekk med folk jeg =/ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Bare ignorer fjotten, som jeg har gjort. Fucktards som ikke fortjener min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Bare ignorer fjotten, som jeg har gjort. Fucktards som ikke fortjener min oppmerksomhet. meg eller bilde duden? x) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Han frekke fyren. Han kalte meg retard i en tråd, da tenkte jeg "jaha ja, scum of the earth, begone". Men nok OT. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Daxon, ikke bry deg om han retarden. Han irriterer de fleste her på forumet som du kan merke. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Daxon er litt nærtagende tror jeg Er bare å lese i jeg har blitt hacket-tråden. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Daxon er litt nærtagende tror jeg Er bare å lese i jeg har blitt hacket-tråden. Og om jeg er litt nærtagende fordi jeg er lei av plagsome folk så er det noe galt i det da grendel? *Ord jeg ikke kan si* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå