iNtensimilla Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hadde ikke brukt Xboxen på en stund da den hadde stått i stua, men i går flytta jeg den inn på rommet igjen.. Hadde en kompis på besøk, som satte i Skate 2 og starta opp maskinen. Jeg hadde ikke vært Live siden nye NXE kom ut, så jeg måtte laste det ned osv. Når det var installert, gikk han og så på noen demoer, spilte litt skate 2, og skrudde av xboxen. Litt seinere etter at han kompisen som hadde vært på besøk dro så skulle jeg sette meg ned og spille litt. Men jeg hadde visst dårlig karma (sa tidligere til kompisen min at jeg vurderte PS3 nå som den er billiger, og for å slippe å betale for Live Gold hvert år). Første jeg merket var at Xboxen ikke starta som normalt, så kom det fryktede røde lyset.. Først trodde jeg at det var en kabel som ikke sto ordentlig i, men jeg sjekka det grundig, og det er ikke feilen. Har enda ikke fått starta den etter det. Så det som skjedde var at jeg lasta ned den nye høstoppdateringen, og etter å ha skrudd den av, så ville den ikke skru seg på igjen. Jeg hadde 1 rød ring, og på skjermen sto det at jeg skulle kontakte Microsoft Support, med feilmeldingen E 73. Noen som vet hva denne feilmeldingen kommer av? Syns jeg kan huske å ha lest at det har vært flere som har fått RRoD etter å ha oppdatert maskina? Håper det går relativt kjapt å få den tilbake fra support, er ferdig på skolen og arbeidsledig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Prøv å ta ut internettkabelen for så å slå på xboxen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har prøvd det.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da ringer du kundestøtte på +47 23162554 i morgen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Hehe, skal det ;P Takk for at du fant frem nummeret for meg! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Fy fader så dårlig support! Først ringte jeg inn og navigerte meg igjennom menyen, men når jeg ventet på en kundebehandler så fikk jeg en sånn automatisk beskjed om at hvis jeg hadde 3 røde ringer eller feilmeldingen E74 så trengte jeg ikke å ringe inn, men bare gå på Xbox.com/support og trykk på reparer. Jeg gikk inn, og trykka på: Xbox 360: Din Xbox 360 konsoll viser fejlmeddelelsen e74 men har rota jeg meg inn i en ond sirkel, før jeg ringte inn til kundeservice på nytt Da var det en svenske som svarte som sa at jeg måtte gjøre det på support siden.. Så jeg gikk inn igjen, og fant ut at jeg skulle trykka på oppe i høyre hjørnet, la ikke merke til det første gangen. Så registrerte jeg Xboxen på mitt navn og adresse, og prøvde å registrere en ny reparasjon på Xbox´en, men fikk beskjed om at adressen jeg hadde registrert ikke eksisterte, så jeg måtte ringe inn til support igjen. 5 minutter senere etter masse dokumentasjon osv fra konsulenten så var alt i orden, finally!! Blir hvertfall 4 uker uten konsoll gaming, bah!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå