phnx85 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Etter at jeg innstallerte Windows Media Player 9 så får jeg ikke til å spille noen filmer, eller jeg får jo spilt de hvis jeg f.eks bruke WinDVD og åpner video filene i programmet. Hvis jeg åpner fila i Windows Explorer og trykke på videofiler så får jeg bare feilmelding og Explorer.exe må starte på nytt. Hvis jeg først åpner Windows Media Player 9 og så velger åpne så klikker bare WMP og jeg må starte det på nytt. Men jeg har ikke problem med å se videoene i andre program som WinDVD eller Winamp. Noen har en ide om hva jeg kan gjøre for å rette dette? Jeg bruke Windows 2000 SP3 og har kjørt alt av Windows Update. Jeg orker ikke å formatere enda en gang, for jeg har nettop formatert p.g.a. en defekt ram-brikke. Edit: Jeg har innstallert Nimo Codepack 5 Build 8 og jeg tror problemet er at Windows Media Player 9 ikke liker Nimo. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fjern nimo, det har en tendens til å føkke opp alt (etter min erfaring) Når det er fjernet installerer du divx, ac3 og ffdshow Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fjern nimo, det har en tendens til å føkke opp alt (etter min erfaring) Når det er fjernet installerer du divx, ac3 og ffdshow KAN DU BANNE PÅ! Enig der ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå