Lugmeister Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Noen flere som får opp valg og oppdatere til siste msn versjonen i xp x64? fikk den opp og svarte ja til dette, da får man opp feilmelding om at dette ikke lot seg gjøre. Sjekket ut versjonen på msn.com og denne fungerer ikkemed xp x64. nå sliter jeg med at jeg må innstallere denne oppdateringen for å få signert inn på msn noe som man får feil på når man gjør dette. så good work microsoft for denne catch 22 feilen. Noen som har en læsning på hvordan dette skal løses, en mulighet er muligens avinsstallering av msn. Edit Sendte denne til microsoft support. "Takk for at siste msn live messenger ikke fungerer på xp x64. får opp melding om ny tilgjengelig oppdatering og denne fungerer ikke på mitt system. svarer jeg nei så havner jeg på sign in. når jeg trykker på denne så får jeg opp melding om ny versjon som ikke kan innstalleres. Takk for at msn ikke kan brukes lengere. så håper dere får løst denne catch 22 saken slik at man får det til å virke igjen." Endret 26. august 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå