Geggse Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har en slektning som for kort tid siden klarte å kjøre i fylla og krasje. Heldigvis ble han bare lettere skadet, men bilen ble mer eller mindre totalvrak visstnok. Det som så skjedde var at han hadde blitt raskt plukket opp av en kamerat og stukket av fra ulykken. Da politiet hadde kommet til ulykkesstedet hadde de fått beskjed om at føreren var stukket av. Politiet hadde lett etter han en stund på natta, men han hadde etter en stund meldt seg selv der han hadde inrømmet å stukket av, samt kjørt i fylla. Situasjonen er den at han tidligere har mista lappen 2 ganger for fart. Hvor lenge kan han forvente å miste lappen denne gang? Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Forhåpentligvis for alltid, med fengselsstraff på toppen av det hele. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, hvor dum er ikke du? Du kjører i fylla som den tosken du er, og så det eneste du tenker på er hvor lenge du er uten lappen? Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 fra år til livstid, sikkert. han er jo tatt flere ganger, og da tar ikke politiet lett på det. og han fortjener ikke lappen heller, siden han kjører slik. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Haha, hvor dum er ikke du? Du kjører i fylla som den tosken du er, og så det eneste du tenker på er hvor lenge du er uten lappen? Nå er det ikke meg det er snakk om, men en slektning. Selv hadde jeg aldri i livet kjørt i fylla, er litt for glad i lappen til det. Holder meg og til fartsgrensa. Men han slekningen min sliter nok litt nå ja. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Riktig, riktig. Besynderlig stor andel av postene her inne handler om en slektning, en kompis eller mora til beveren nede i dammen. Fortsett og levèr, trafikk-forum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå