Mørbradbiff Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Utstyrsliste: 1pk dumle og en snegle. Endret 26. august 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Et meget kult og orgnialt bilde. Likte det veldig godt. Teknisk godt gjennomført også. Kanskje lysne det sorte på snegla bittelitt så det kommer fram mer tekstur? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 God ide, hvordan fikk du den? Etterbehandlingen er litt mangelfull i mine øyne, da. Bildet er litt grått og kjedelig, kunne kanskje også prøvd med et annet utsnitt. Du kan gjøre det veldig mye bedre med noen enkle og raske grep Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Utstyrsliste: 1pk dumle og en snegle. Opfindsomt, fint udført, og SPILD AF DUMLE!! Lenke til kommentar
113lime Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette bildet fikk meg til å smile i hvertfall! Morsomt gjort, god idé! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Et meget kult og orgnialt bilde. Likte det veldig godt. Teknisk godt gjennomført også. Kanskje lysne det sorte på snegla bittelitt så det kommer fram mer tekstur? Skal se hva jeg får til. Får photoshoppe litt i helga. God ide, hvordan fikk du den? Etterbehandlingen er litt mangelfull i mine øyne, da. Bildet er litt grått og kjedelig, kunne kanskje også prøvd med et annet utsnitt. Du kan gjøre det veldig mye bedre med noen enkle og raske grep Ideen fikk jeg da jeg skulle prøve og ta noen sjokkoladebilder til photobloggen min (skal ta 1 bilde vær dag i ett år) . I det øyeblikket kom min bedre halvdel og for og få meg til og fjerne sneglen. Ble ikke fornøyd med noen av utklippene i ps, skal prøve og se hva jeg får til i helgen Takk for goordene og tips til og jøre det bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå