xibriz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jer er imponert over at ingen har kommentert at vi spiser pærer, å bruker lyspærer til belysning Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ikke glem at vi også har hestepærer Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre neste gang 60W lyspæra i lavalampa mi går? Må sikkert bare kaste hele lampa da... Hvorfor kan du ikke bare sette i en halogenpære??? Tror nok det blir dårlig med "lava" i lavalampa da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre neste gang 60W lyspæra i lavalampa mi går? Må sikkert bare kaste hele lampa da... Hvorfor kan du ikke bare sette i en halogenpære??? Tror nok det blir dårlig med "lava" i lavalampa da Hvorfor det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 halogen pærer lager ikke nok varme. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 halogen pærer lager ikke nok varme. Halogenpærer finnes, som vanlige lyspærer, i flere watt-utgaver. Desto høyere watt desto varmere lyspærer Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor det? Lavaen kommer i bevegelse pga av varmeutviklingen i lampen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor det? Lavaen kommer i bevegelse pga av varmeutviklingen i lampen. Helt klart. Derfor er det ikke noen grunn til at ikke en halogenpære skal kunne brukes. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 synes det er dumt. pleier å varme litt i rommene med lyspærer. men nå blir det ummulig pga sparelyset bare lyser Kj0p deg ei varmepumpe med tilh0rende luftregulerer, slik du ser ved innganger i butikker. Etter vi fikk det i leiligheten har str0mprisen sunket mye. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lurer på om det var ironi Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kan du ikkje skifte emnetittel som beskriver betre? Forstod ingenting eg, tenkte kvifor i alle dager skal butikkene slutte å selje pærer? No forstår eg jo at me snakker om lyspærer.. Skriv lyspærer i emnetittel, så slepp dykk alle oss som ikkje forstår bæret - eller skal me heller seie pæra? Interessant lesestoff. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bruk denne tråden. De fornuftige postene herfra er blitt flettet inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg