kingfre Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei. Har tenkt og kjøpe meg selv en ny iphone 3GS 32GB. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan få den så billig som mulig? Det jeg tenker og gjøre er og kjøpe en iphone hos netcom der jeg kjøper en 3GS med italksmall og så bryter jeg abonementet og betaler en straffegebyr. Er dette enda mulig? og da er spørsmålet hvor stor er denne straffegebyren på? Har dere noen andre hint til og få en billig iphone så vil jeg gjerne høre dem:) Lenke til kommentar
zelcom Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei. Har tenkt og kjøpe meg selv en ny iphone 3GS 32GB. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan få den så billig som mulig? Det jeg tenker og gjøre er og kjøpe en iphone hos netcom der jeg kjøper en 3GS med italksmall og så bryter jeg abonementet og betaler en straffegebyr. Er dette enda mulig? og da er spørsmålet hvor stor er denne straffegebyren på? Har dere noen andre hint til og få en billig iphone så vil jeg gjerne høre dem:) Utfra hva jeg har funnet, er det absolutt billigst å bestille hos Telenor med SuperPluss. En iPhone 3GS 16GB koster der 4238,- (dette er inkludert 12mnds abb og alt). Det som er fordelen med å handle hos Telenor, er at man kan låse opp telefonen umiddelbart etter man får den ved å ringe inn til Telenor med IMEI-nummeret på iPhonen din. Dette gjør at man kan bruke et hvilket som helst abo. så lenge man betaler 129,- hver mnd til Telenor. Regnestykke med iPhone 3GS 16GB: Pris ved handel: 2690,- 12x abo.: 12x129 = 1548,- Sum: 4238,- Man har da en ulåst iPhone 3GS 16GB. Nå skal det imidlertid nevnes at Telenor har en sjukt høy leveringstid (på lik linje med alle andre som leverer 3GS), ettersom Apple er ubrukelige til å møte etterspørselen. EDIT: Beklager, så nå at det var 32GB du snakket om, men det samme gjelder for også denne slik jeg har forstått det. Endret 28. august 2009 av zelcom Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sikker på at Telenor ikkje har ei opplåsingsavgift utover dette? Har du prøvd det sjølv? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nå skal det imidlertid nevnes at Telenor har en sjukt høy leveringstid (på lik linje med alle andre som leverer 3GS), ettersom Apple er ubrukelige til å møte etterspørselen. Ja, pokker ta Apple altså. Tenk at de kan finne på å lage et produkt som alle vil ha. Lenke til kommentar
kingfre Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hei. Har tenkt og kjøpe meg selv en ny iphone 3GS 32GB. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan få den så billig som mulig? Det jeg tenker og gjøre er og kjøpe en iphone hos netcom der jeg kjøper en 3GS med italksmall og så bryter jeg abonementet og betaler en straffegebyr. Er dette enda mulig? og da er spørsmålet hvor stor er denne straffegebyren på? Har dere noen andre hint til og få en billig iphone så vil jeg gjerne høre dem:) Takk! Det så ut som en rimelig og grei måte og gjøre det på Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Billigaste er SuperPluss hjå telekiosken.no etter kva eg har forstått... Er imidlertid lang ventetid. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jepp. Sendte bestilling 14 august, har fortsatt ikke mottatt telefonen. Med frakt kommer telefonen på 4880,- Har i mellomtiden kjøpt en på finn.no for 7k, angrer ikke et eneste sekund. Rimelig drittlei HTC Touch Pro som var en skikkelig tungvind telefon. Titta på HTC Hero også men vil vente minst et år for å se hvordan Android utvikles... Alt for mange barnesykdommer der i gården. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bestilte 8. august, fikk min på lørdag. Opplåst og alt i orden nå Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har skjønt at det er denne fremgangsmåten som fungerer etter å nå ha lest 100 forumsider om det samme. Men hvordan er det med telefonnummer? Kan man beholde sitt tidligere nummer? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nå skal det imidlertid nevnes at Telenor har en sjukt høy leveringstid (på lik linje med alle andre som leverer 3GS), ettersom Apple er ubrukelige til å møte etterspørselen. Ja, pokker ta Apple altså. Tenk at de kan finne på å lage et produkt som alle vil ha. Jeg vil ikke ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå