xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Saken er den at jeg har ganske mye penger som skal inn for sparing. Penger som jeg ikke vil ta noen kjangser med. Kom over denne banken som hadde veldig bra rente, men jeg ble veldig skeptisk med en gang jeg så at banken var 4mnder gammel. "sparesmart.no startet opp som en del av Terra Kortbank AS sin virksomhet 15. mai 2009. Terra Kortbank AS er et 100 % eiet datterselskap av Terra-Gruppen AS." Hvordan kan jeg vite at dette er trygt? Takk Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du er sikret gjennom Bankenes sikringsfond. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Hva betyr det i praksis? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 At pengene dine ikke forsvinner hvis banken gjør det. Dette gjelder beløp opp til kr. 2 000 000. Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) At pengene dine ikke forsvinner hvis banken gjør det. Dette gjelder beløp opp til kr. 2 000 000. Men de står ikke listet over bankene som er sikret på bankenes sikringsfond listen? http://www.bankenessikringsfond.no/no/hoved/medlemmer/ (Selv om Terra kortbank riktignok står listet opp.) Dette er ikke bare snuskeri vel? Jeg vurderer å sette alle pengene mine over i denne banken, men jeg er som hidephix og er litt skeptisk Noen som vet mere rundt dette? Endret 20. desember 2009 av seaweed Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Sparesmart.no ER Terra Kortbank. Det er de som driver den sida og er forsikret i Bankens Forsikringsfond. Har nettopp selv overført penger der selv nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå