QBab Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den er her i dag også! O.O Klarer ikke å legge til vedlegg heller. Har fugleinfluensaen inntatt forumet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er også veldig fornøyd med at man ikke kan ha f.eks. gif-bilder som avatar og man ikke kan ha svære bilder i signaturen. Det er også fint at det er ganske strengt her, så vi slipper den verste spammingen og trollingen. Forumet er også veldig brukervennlig og har "Mine innlegg"-funksjonen som veldig mange forum av en eller annen grunn ikke har. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Designet på sida er veldig rolig og avslappende. Det er ingen plagsomme reklamer (så lenge man er logget inn). Første gang jeg var innom ble jeg imponert over kvaliteten på politikkdiskusjonene. Nettdebatter om politikk ender altfor ofte med tull og personangrep, men her var det litt mindre av sånt enn jeg var vant til fra før. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Synes dere gjør det meste riktig jeg Er sjelden uenig i moderator og admins sine gjerninger, og som det blir sagt er designet på siden veldig avslappende. Og så vil jeg bare si at hvis ikke det hadde vært for diskusjon.no sitt juleskinn hadde jeg nok ikke fått julestemning i fjor. Og selfølgelig liker jeg at vi ikke har sånne gigantsignaturer og store gif bilder som avatarer. Endret 28. august 2009 av Perrern Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) hvorfor jeg er her... er egentlig på grunn av Mine innlegg knappen egentlig ganske fiffig også er det så mange forskjellige forum her slipper liksom og ha mange brukere for og lese på et forum med data og et annet som har noe med spill og gjøre. @ QBab: du hvet det er den blå lue dagen ikke sant? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. august 2009 av Submit Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg liker mest at man kan diskutere alt mellom himmel og jord. Det er lett å finne fram og alle regler er godt forklart og vedlikeholdt. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå har jeg ikke vært medlem så alt for lenge, men har allerede blitt litt smått avhengig. Personlig bruker jeg forumet til å finne frem til svar på spørsmål jeg som oftest ikke finner like godt formulert andre steder - gjerne ved hjelp av gode svar fra brukerne. Forumet er også, som sagt over meg, et fint sted å diskutere alt mellom himmel og jord. For meg er forumet et fint sted å løse små "problemer", som også et flott sted å uttrykke mine meninger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Så lenge dere ikke legger ned fotball-kategorien, så gjør dere alt riktig. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, bare hold den, spill og data-kategorien oppe, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvorfor legge ned noen kategorier i det hele tatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvorfor legge ned noen kategorier i det hele tatt? Vet ikke. Men spørsmålet var hva de gjorde riktig, og jeg svarte på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har (altfor?) lite å utsette noe på, faktisk ikke noe på stående fot Til å være en av, om ikke norges største? forum syns jeg det er god stemning og at dere har god kustus på brukerene Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dere klarer å holde en god brukemasse, med mye kunnskap i hvert enkelt underforum uten at det går på bekostning av helheten. Enkelte underforum er så gode at de lett matcher dedikerte forum til samme tema når det gjelder kunnskap. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 At man kan poste så mange innlegg man vil uten noen form for spam validating hvor man må skrive inn kode etter hvert 3 innlegg som på Youtube. Kan ta Latias som eksempel som hadde et års jubileum 2 dager siden og har knappe 11000/elleve TUSEN, innlegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 +1! Herlige greier at man kan poste så mye man vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 stor variasjon i emner, det meste på ett sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå