Dotten Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei O' store og små brukere Vi har hatt mye fokus på å få frem hva vi kan gjøre bedre og hva folk er kritisk til vedrørende forumet. Dette er verdifull tilbakemelding som vi kan notere ned og jobbe med og vi føler vel vi har fått en ganske god oversikt over hvor skoen trykker. Det vi nå ønsker er litt annet fokus og vi ønsker et annet sett med tilbakemeldinger: Hva gjør vi riktig? Hva er det som gjør at du bruker forumet? Når vi skal fortsette arbeidet med å utvikle Diskusjon.no er det greit at vi fortsetter å arbeide med det vi er gode på og ikke river det ned i en prosess for å fikse noe annet. Så med det er vi veldig spent og glad for å høre hvilket positiv perspektiv du har vedrørende forumet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dere går aktivt inn for å ta vanlige brukere med på utvikling og drift av forumet. Stå på! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hold det åpent og ha lav terskel for hva dere tillater, er ingen tilhenger av sensur og den slags... Endret 27. august 2009 av oldboy Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har ikke noe konkret som dere gjør riktig, men jeg synes de fleste avgjørelser dere tar er ganske riktige Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fortsett å motivere ildsjeler til å bidra her. Det er mange som fortjener en t-skjorte eller to for arbeidet de gjør her! Brukere som Geir og Skagen gjør en vanvittig jobb for forumet, men også "vanlige" brukere gjør en uunnværlig innsats. Fortsett å gjøre det spennende og interessant å bidra her. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Enig med oldboy. Høyere terskel hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hører på brukerene og lar (stort sett) flertalet bestemme. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg bruker forumet pga dere er såpass strikte på tull og fjas. Dette er ikke itavisen 2.0, takk og pris. Det legger da opp til saklige diskusjoner, informative tråder, og en god stemning. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det aller aller meste. Gode moderatorer, gode admins, gode regler for det meste, og flinke til å høre på brukerene deres samtidig som dere ikke tollererer tull og fjas i alt for store mengder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dere er så seriøse med tanke på utviklingen av forumet! Kan vel ellers si meg enig i alle som har postet over, samtidig som designet (Hardware.no Dynamisk Ny) er enkelt å navigere i osv. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Bare et lite innskudd. Hva i helvette gjør den stygge avataren (fyr med blå lue) oppe i venstre hjørnet? Edit: Ser forsåvidt ut som epedemien har spredd seg til alle søstersidene også. O.O Dobbeledit: Var vist bare hw.no og diskusjon. Endret 27. august 2009 av QBab Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 holder forumet enkelt og oversiktlig, fokus på tråden istedet for å trekke fokuset ut mot siden som jeg har sett på ganske mange andre forum. samt ikke tillate bilder/flash og lignende i signatur, den dagen det kommer er den dagen jeg forlater forumet. keep it simple Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hold det åpent og ha høy terskel for hva dere tillater, er ingen tilhenger av sensur og den slags... For ordens skyld: En høy terskel (les: dørterskel) er noe som det er vanskelig å komme over. Altså strenge regler. Så vi bør nok streve etter en lav terskel, slik at så mye som mulig slipper igjennom. Geir Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Så klart, tom Rettet nå. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det ingen andre enn jeg som ser avataren med blå lue opp i hjørnet? Jeg liker han ikke. >.< Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Med mindre du meiner Diskusjon.no-logoen (mann med ropert) forstår ikkje eg kva du prater om. Skjermskot? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bare et lite innskudd. Hva i helvette gjør den stygge avataren (fyr med blå lue) oppe i venstre hjørnet?Edit: Ser forsåvidt ut som epedemien har spredd seg til alle søstersidene også. O.O Dobbeledit: Var vist bare hw.no og diskusjon. hæ? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ikke så mye, men jeg likte jævlig godt spesialdesignet for Halloween. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dere er flinke til å informere brukere. Både om lover og regler, nyheter generelt og nye endringer på forumet. Det er også nok regler til at brukere ikke finner smutthull. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Avatar- og signaturreglene er gull verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå