b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Går 1-2 ganger på treningssenter. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Går 1-2 ganger på treningssenter. I året? Driver aktivt med orientering og skyting, samt litt egentrening hver dag... Sitter desverre foran PC-en mer enn jeg burde :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg går på treningsstudio 2 ganger i uka, fotball trening 4 ganger i uka. Resten blir som oftest fotball med venner, hvis vi bare snakker om det som er "trening". Forøvrig sitter jeg også altfor mye på pcn, untatt i helgene..(fredag, lørdag) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Trener UT2003 fem ganger i uka, men burde trent mer . Spiller litt tennis og da. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Trener MOHAA som oftest 7 ganger i uka, ofte maange timer.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Josten og |_Cisco_| kan jo regnes som rene treningsnarkomaner da! Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 jeg går jo på fotballtrening da... Kanskje ikke førstevalget på laget men det duger så jeg ikke blir smellfeit da... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Trener selvforsvar (Kung Fu) 2-3 dager i uka. Fin og allsidig trening, som det er vanskelig å få til selv. Kroppsbeherskelse, styrk, utholdenhet.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Your shaolin style is weak. It is no match for my mighty Wu Tang-style. Jeg sykler, løfter skrot og driver med annen aerob trening titt og ofte (roing, jogging, etc). Har planer om å begynne med kampsport til høsten. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vel jeg drev på med å trente i studio...men det har liksom dabbet litt av etter jul. Har jo tenkt på å jogge en tur i et par uker nå Vel jeg trenger ikke si at jeg er feit eller tynn, så akkurat nå har jeg ikke så sinnsykt behov for trening. Så lenge man får seg noe, så betyr det vel ikke så mye....selv om man alltid leter etter en eller annen supermodell skal komme fallende i fanget. hmmmm Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Beveger meg veeldig lite. Jeg er i bevegelse max. 30 min. per døgn. Jeg tror snart jeg blir feit... Spiser mer og mer og beveger meg mindre... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Holder på med masse rart jeg. Spiller litt fotball, løfter vekter, og går frem og tilbake fra bilen Tror vel det er alt egentlig... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Aktiv? Overhodet ikke :oops: På en annen side, jeg er jo aktiv med PCen.. Veldig aktiv Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ifølge flere av trådene på "Søppel" så er det ihvertfall mange her som får trent høyrehånden, evt venstrehånd (eller "utroskap", "krydder i hverdagen" som noen sier det ). Forøvrig støttemedlem på SATS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå