HelteTeigen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg vet at mange nå har anskaffet seg HTC Hero, og er inkludert meg selv svært fornøyd med telefonen. I denne tråden har jeg i motsetning til mange andre tråder lyst at folk skal dele litt erfaringer om hva de føler kan forbedres på telefonens software. Diskuter helst bare det som kan forbedres, og ikke de positive sider da de ikke er av relevans til denne tråden. Har noen løsninger på problemene, kan dette også eventuelt nevnes. Jeg har selv bemerket meg etter noen ukers bruk, disse iritasjonsmomentene: - Telefonen lagger til tider mye, spesielt i kontaktlisten.... - Telefonen bruker noen ganger lang tid å komme inn på wlan. - Tastaturet henger etter til tider når man skriver sms raskt.... - Vekkerklokken funger med varierende hell (Har ført til at jeg har kommet meg for sent på jobb) - Market er stengt for kjøp av applikasjoner - Flash på telefonen er en vits - Har man lagret en egen Scene med mapper på, så forsvinner innholdet i mappene når man bytter mellom ulike Scenes for så å bytte tibake igjen til den man har lagret (viss noen forstår hva jeg mener) Husk at de erfaringene du deler, er dine personlige og trenger nødvendigvis ikke å være helt like andres... Håper dere ser nytten i denne tråden... Endret 26. august 2009 av HelteTeigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå