Saiyaman Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 HCG kan du spille nå? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 dere i gruppe A, legg meg til på MSN w3eser(at)hotmail.com ! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Prettyboy: Jeg er klar Sorry sent svar, er du fortsatt klar?? dere i gruppe A, legg meg til på MSN w3eser(at)hotmail.com ! er du klar for spille? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Hehe, jevn gruppe. Tar ikke 3.plassen så tungt, den blir nok ikke dårligst Takk for kampene ja Ble etter hvert en veldig jevn gruppe. Må si meg enig med deg angående tredjeplassen. Jeg blir veldig overrasket om du skulle bli den dårligste treeren. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 la myst trekke seg da, hvis han er så fattig Håper ikke det er denne tonen det går i utover i turneringa.. Myst er vel en av få som faktisk har spilt kamper allerede. man melder ikke seg på noe hvis man er så dårlig taper at man trekker seg, det ødelegger for alle. min mening. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gruppe A: Jeg kan spille fra 1800 og utover idag. Bare legg meg til msn; [email protected] Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gruppe A: Jeg kan spille fra 1800 og utover idag. Bare legg meg til msn; [email protected] Jeg bruker aldri mer msn vøttu, men ihvertfall skal vi si 18.30 its a date?? Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg er klar ikveld, men ikke før halv 8 GRUPPE A Endret 7. september 2009 av tokland123 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er klar ikveld, men ikke før halv 8 GRUPPE A Jeg kan spille mot dg kl 21.00??Kan du da? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gruppe A: Jeg kan spille fra 1800 og utover idag. Bare legg meg til msn; [email protected] Jeg bruker aldri mer msn vøttu, men ihvertfall skal vi si 18.30 its a date?? Den er grei. Er det en som har trekt seg fra gruppe vår? Isåfall bare deg jeg har igjen da..? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gruppe A: Jeg kan spille fra 1800 og utover idag. Bare legg meg til msn; [email protected] Jeg bruker aldri mer msn vøttu, men ihvertfall skal vi si 18.30 its a date?? Den er grei. Er det en som har trekt seg fra gruppe vår? Isåfall bare deg jeg har igjen da..? Vi var 5 i gruppa vår, men en trakk seg tror jeg, men du har igjen meg og Tokland,. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er klar ikveld, men ikke før halv 8 GRUPPE A Jeg kan spille mot dg kl 21.00??Kan du da? Jepp. Det tror jeg skal gå greit Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har du tid til å spille mot meg i morgen tokland? Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 la myst trekke seg da, hvis han er så fattig Håper ikke det er denne tonen det går i utover i turneringa.. Myst er vel en av få som faktisk har spilt kamper allerede. man melder ikke seg på noe hvis man er så dårlig taper at man trekker seg, det ødelegger for alle. min mening. Sitatet ble skrevet før han trakk seg.. Er helt enig i at man må fullføre noe man har meldt seg på. Syntes bare at ordbruken og angrepet var unødvendig. Skaper dårlig stemning. Vil det føres opp hvem som trekker seg fra turneringer etter å ha meldt seg på? Disse bør jo miste seedingpoeng eller ekskluderes fra kommende turneringer. Lang frist for gruppespillet synes jeg... Men så er jeg en utålmodig sjel, hehe Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har du tid til å spille mot meg i morgen tokland? Nja. Tirsdag så blir tven okkupert av kona....må se imorgen og jeg kan Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Eller hvis du kan ikveld Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) la myst trekke seg da, hvis han er så fattig Håper ikke det er denne tonen det går i utover i turneringa.. Myst er vel en av få som faktisk har spilt kamper allerede. man melder ikke seg på noe hvis man er så dårlig taper at man trekker seg, det ødelegger for alle. min mening. Sitatet ble skrevet før han trakk seg.. Er helt enig i at man må fullføre noe man har meldt seg på. Syntes bare at ordbruken og angrepet var unødvendig. Skaper dårlig stemning. Vil det føres opp hvem som trekker seg fra turneringer etter å ha meldt seg på? Disse bør jo miste seedingpoeng eller ekskluderes fra kommende turneringer. Lang frist for gruppespillet synes jeg... Men så er jeg en utålmodig sjel, hehe Hvis en trekker seg så får en ingen seedingpoeng. har hendt tidligere at noen har trukket seg fra en finale fordi han møtte mye bedre motstand(!), da lot jeg være å dele ut seedingpoeng til tross for en god prestasjon. Jeg har fåreløpig ikke laget noen liste over folk som ikke får være med. Først og fremst fordi de folka som trekker seg gang på gang etter hvert forsvinner fra trådene. Men hvis samme person skulle trekke seg fra flere cuper på rad, eller viser dårlig oppførsel flere ganger, da vil jeg ta opp saken og muligens ekskludere spilleren. Begynner å bli lei av folk som trekker seg uten grunn. Men det er lite jeg kan gjøre så lenge det ofte er nye personer. Men tro meg, jeg har full oversikt over folk som har brutt regler eller trukket seg Endret 7. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er klar for spilling i gruppe A hvis noen er med. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Første gangen jeg vinner gruppa, herlig følelse Det som er litt morsomt er at alle endte på 0 i målforskjell til slutt, og det var jeg som scorte færrest mål Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke at det er viktig for utfallet eller noe sånt, men du ba oss sjekke tabellen etter at vi hadde spilt. Jeg har to tap og ikke ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå