steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Gruppe B. Jeg er klar for spilling hele resten av kvelden kan spille mot deg etter at jeg har spilt mot myst la myst trekke seg da, hvis han er så fattig vi skal spille nå Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 OK Skal vi spille etterpå vi også myst? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Må huske at det er mulig å gå videre, selv med en tredjeplass Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 la myst trekke seg da, hvis han er så fattig Håper ikke det er denne tonen det går i utover i turneringa.. Myst er vel en av få som faktisk har spilt kamper allerede. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Har spilt en kamp mot Myst. Jeg vant 15-0. Ser at han har gått ut av FIFA, så da kan jeg sikkert spille mot deg Larsi. EDIT: Han spiller Burnout nå EDIT: Ser ut som vi må ta BAP Larsi. Endret 6. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da er det over og ut for meg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Da er det over og ut for meg. Da stryker jeg deg fra turneringa hvis det er det du ønsker. Håper at ikke flere trekker seg nå. Liker ikke at så mange melder seg på for å deretter trekke seg. Det samme med Kriss. Han må ha vært klar over at han skulle reise bort om litt over ei uke, eller at han ikke har motivasjon Jeg oppretter ei BAP økt Larsi. Lager ei økt på Wembley. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jepp. Syns jeg er for amatør mot dere proffe slik at det blir noe spennende kamper. Kanskje en dag blir jeg god nok til å knuse dere alle. Ønsker dere alle lykke til videre. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis noen fra gruppe C har lyst til å spille i kveld så send en PM. Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Larsi85 4-1 Steen-jadd Steen-jadd 4-2 Larsi85 Spennende kamper. Trodde ikke jeg skulle henge så bra med i kampene mot deg Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Larsi85 4-1 Steen-jadd Steen-jadd 4-2 Larsi85 Spennende kamper. Trodde ikke jeg skulle henge så bra med i kampene mot deg Takk for kampene. Var to spennende kamper ja. Trodde jeg skulle få en storseier med 3-0 til pause i andre kamp. på en eller annen måte klarte jeg å slippe deg inn i matchen igjen. Du utliknet jo nesten da keeperen min var på bærtur, ute på 30m Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva skjer i gruppe B nå? Blir det walkover mot Myst? Sorry dobbelpost. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Hva skjer i gruppe B nå? Blir det walkover mot Myst? Sorry dobbelpost. Kampene som er spilt mot Myst strykes. Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hmm.. Vi har en stor bakdel i gruppe B med tanke på at dårligste treer ikke går videre. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hmm..Vi har en stor bakdel i gruppe B med tanke på at dårligste treer ikke går videre. Når dårligste treer avgjøres så strykes kampene mot det dårligste laget i gruppa for dem med fire lag. Det vil dermed bli likt for alle. Endret 6. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gruppe A, noen spille?? Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Prettyboy: Jeg er klar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Først 0-0 mellom meg å Larsi så vant jeg andre kampen 2-1 Takk for kampene Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Z1ndr3 0-0 Larsi85 Larsi85 1-2 Z1ndr3 Jevnt første kampen, den kunne bikket begge veier.. Andre kampen får jeg ikke til noen ting, og roter fælt i forsvar. Hehe, jevn gruppe. Tar ikke 3.plassen så tungt, den blir nok ikke dårligst Takk for kampene ja Endret 6. september 2009 av Larsi85 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jepp. Syns jeg er for amatør mot dere proffe slik at det blir noe spennende kamper. Kanskje en dag blir jeg god nok til å knuse dere alle. Ønsker dere alle lykke til videre. Spill endel FIFA09 singeplayer. En god del. Så spiller du 10 kamper online. Bare et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå