ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kan nok ikke spille før 18.00 Larsi85 Kan du spille senere i kveld Myst? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Gruppe B. Klar for matcher frem til 18:00 idag, hvis noen er klare! Mulig jeg må spille med BAP-løsningen, da jeg ikke får til dette NAT problemet. Tro meg jeg har prøvd.. Jeg har tid frem til landskampen. Endret 5. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kan nok ikke spille før 18.00 Larsi85 Kan du spille senere i kveld Myst? Vet ikke helt, er hos broren min nå, så skal vi spise middag hos søstera mi. Tror ikke jeg kommer hjem før 10-11 tida. Har masse tid i morgen da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis du gidder kan jeg spille når du kommer hjem, men går i morgen også Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Trekker meg fra turneringen, har ikke motivasjon eller tid til å få spilt alle kampene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis du gidder kan jeg spille når du kommer hjem, men går i morgen også Grei den, gir deg beskjed når jeg kommer hjem, som forhåpentligvis ikke blir altfor sent. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis noen i gruppe A vil spille er jeg med ikveld. Håper det ikke lagger som igår Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gruppe B: I dag skjer det. Skal prøve å være på plass fra 1230. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) 4-0 i første kamp til meg mot Myst 11-0 til meg i andre kamp Hadde da 35 skudd og 20 av dem på mål. Myst hadde 6 tilsammen... Var tydelig i andre kampen at du var nybegnynner Endret 6. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg trodde at vi skulle spille halv tolv Myst, men så spilte du pluselig mot Sindre. Greit nok det, men jeg har ikke tid til å vente på at dere skal bli ferdige. Fikk en telefon nå, så jeg må stikke. Har tid til å spille senere hvis det skulle passe for deg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, jeg sa at jeg skulle være i rommet rundt 1230, og avtalte først med Sindre. Ja, Sindre. Dette var da festlig. Jeg visste at jeg ikke var i form, men dette tok kaka. Første kamp 4-0 til deg, andre kamp 0-11 til deg. Ligger godt an du. Ut i fra disse resultatene og spillprestasjonen min, så velger jeg å trekke meg fra cupen. Spillet er altfor uvant, og syns det er lite vits å fortsette når jeg vet hvilken plass jeg får. Lykke til dere resten. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Ikke trekk deg da (da gjelder jo ikke kampene vi nettop spilte ), se på cupen som en måte til å bli bedre Endret 6. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er altfor vanskelig jo. Hvis jeg blir rundspilt av deg, tenk hvor ille det blir mot de andre. Sorry, men jeg klarer ikke bare. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er bare å kjøre 4-5-1 og ligge litt bakpå så kan du klare å tape med mindre enn 3 mål og kanskje uavgjort Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hmm..veit ikke ass... Kanskje jeg skulle prøve mot steen også, og så avgjøre det hele etterpå.. Kommer snart på igjen. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 PrettyBoy: Kan spille ikveld rundt i halv 8 tiden. Kan du da? Eventuelt andre fra gruppe A som kan spille ikveld? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Myst, trodde igjen at vi skulle spille etter at jeg mottok PMen din. Når jeg kommer inn i My Country ser jeg at du starter et spill med en annen Gidder ikke å vente på deg lengre. Hvis du har tid så får du sende meg en melding på PSN. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, vi skulle det. Jeg ventet på deg også, du kom ikke. Misforståelser, misforståelser. Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gruppe B. Jeg er klar for spilling hele resten av kvelden Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 la myst trekke seg da, hvis han er så fattig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå