steen_jadd Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg vant andre kamp 4-0. Takk for kampene Sindre Ikke veldig spennende kamper ettersom vi domminerte hver vår kamp Må allikevel si meg fornøyd med det endelige utfallet ettersom jeg hadde et leit utgangspunkt etter første kamp. Målet var å vinne 3-0 ettersom jeg da ville ligge likt med deg innbyrdes oppgjør. Heldigvis for meg vant jeg totalt sett med et mål. Var sikkelig nervøs da du kom alene gjennom på overtid i den andre kampen Uansett, du fikk tre poeng, noe jeg ikke tror du har tatt mot meg før. Øyner vi et avensement for første gang? Lykke til videre Endret 4. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Tar en titt gjennom manulaen til FIFA 09 nå, og vil bare si: det vil være et mirakel hvis jeg klarer å vinne en kamp. Disse kontrollene er jeg ikke vant med i det hele tatt, siden jeg har mest spilt 98. Det å styre spillerne med stickene er veldig vanskelig for meg. Håper det er mulig å endre på kontrollene i spillet. Forresten, det ble litt usikkert ang i morgen. Skulle visst til Oslo i morgen og vet ikke når jeg er tilbake. Tar kontakt på PM hvis det skjer noe. Endret 4. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Tar en titt gjennom manulaen til FIFA 09 nå, og vil bare si: det vil være et mirakel hvis jeg klarer å vinne en kamp. Disse kontrollene er jeg ikke vant med i det hele tatt, siden jeg har mest spilt 98. Det å styre spillerne med stickene er veldig vanskelig for meg. Håper det er mulig å endre på kontrollene i spillet. Forresten, det ble litt usikkert ang i morgen. Skulle visst til Oslo i morgen og vet ikke når jeg er tilbake. Tar kontakt på PM hvis det skjer noe. Tenkte meg at det ville bli et sjokk hvis du ikke har spilt siden -98. Har skjedd en del siden den gang Det er mulig å forandre på kontrollen i menyen. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg nettopp fullført mine to kamper mot esbinho, første kamp vant jeg 1-0 andre kampen vant jeg 4-0 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg nettopp fullført mine to kamper mot esbinho, første kamp vant jeg 1-0 andre kampen vant jeg 4-0 Tabellen er oppdatert. Jeg minner om at det kan være lurt å dobbelsjekke at tabellen er riktig oppdatert etter hver kamp. Det er fort gjort å gjøre feil når en skal føre tabeller for hele turneringen. Jeg pleier som regel å rette opp mine egne feil, men om det en gang ikke skulle skje vil det for eksempel ikke nytte å komme i etterkant av 1/4-finale trekningen å si at det har blitt gjort en feil. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Add meg på MSN: [email protected]. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tenkte meg at det ville bli et sjokk hvis du ikke har spilt siden -98. Har skjedd en del siden den gang Det er mulig å forandre på kontrollen i menyen. Hehe, joda, har spilt noe, deriblant -07 og -08, men kun hos kompiser og såppass lite at jeg fortsatt er i -98 modus. Ja, fikk ordnet kontrollen og spilt noen kamper. Gikk ganske greit syns jeg, selvom jeg tapte alle. Eneste ulempen er at jeg ikke klarer helt å lese tekstene, enten er TVen for liten eller så sitter jeg langt unna (>2,5m). Hadde vært en fordel å endre teksthøydene. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Endre skjerm-modus elns? Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 du har sikkert koblet bilde via scart og ikke hdmi, ps3 er ikke beregnet for scart Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ikke beregnet? Hvorfor følger det da med scart-ledninger? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ikke beregnet? Hvorfor følger det da med scart-ledninger? Det spørsmålet har jeg spurt meg selv mange ganger, ettersom en får et håpløst dårlig bilde med scart Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har koblet til med Composit (rød, hvit og gul), siden TVen min er ganske gammel og begge scart-utgangene allerede er i bruk. Har også konfigurert TV-instillingene slik de skal være. Trodde jeg hadde HDMI-inngang på PC-skjermen, men hadde visst ikke det heller. Får klare meg inntil videre da, kanskje jeg kjøper ny TV ved neste lønning. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bruker Scart nå på en 42'' LG HDTV, funker knall. Group C, noen? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Bruker Scart nå på en 42'' LG HDTV, funker knall. Group C, noen? Hvis du synes det funker knall med Scart på TVen vil du få sjokk når du en gang bruker HDMI. Hvorfor bruker du egentlig Scart når du har HDTV tilgjengelig? Koster ikke mer en 200 kroner for en grei HDMI kabel. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Brodern kjøpte en 5m-HDMI igår. 179,- på Biltema. Kanskje jeg skal teste? Han er jo ikke hjemme atm. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 okei, ta og koble til til hdmi kabelen. så setter du video output til hdmi, etter en stund, sett outputen tilbake til scart, da vil du ikke klare å se hva som står på skjermen. du synes det er knall nå når du ikke har sett hdmi, jeg trodde selv det ikke var forskjell, men synet blir jo helt vrengt med en gang du ser forskjellen, du ser det ikke hvis du ikke switcher over. hdmi sender jo opptil 5x bedre bilde, og du sa i går at du brukte ps3 til film titting, hvis du så på bluray så hadde det vært som å se en vhs/dvd. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det var ikke jeg som så film, og det var DVD. Skal bare oppdatere til FW. 3.00, så kan vi spille. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gruppe A legg meg til på MSN, så knuser jeg dere Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gruppe B. Klar for matcher frem til 18:00 idag, hvis noen er klare! Mulig jeg må spille med BAP-løsningen, da jeg ikke får til dette NAT problemet. Tro meg jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er ikke helt iform idag, får se om jeg er klar til i kveld etter landskampen. Til dere i gruppe C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå