Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jet vet ikke engang hvordan man skal koble til nettet og logge på nettverket, men finner vel ut av det. Finnes det en FAQ tråd for oss PS3 newbies?

Edit: Never mind, hadde oversett informasjons-stickyen.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Jet vet ikke engang hvordan man skal koble til nettet og logge på nettverket, men finner vel ut av det. Finnes det en FAQ tråd for oss PS3 newbies?

Edit: Never mind, hadde oversett informasjons-stickyen.

Har du fått PS3'en din nå? I så tilfelle, kan du spille i kveld. Som jeg har sagt tidligere kan jeg spille i hele dag.

Lenke til kommentar

Ja, kom på hentekontoret i går kveld, men pga sporingsfeil og sen varsel, får jeg ikke hentet den før om noen timer. Vet ikke ass. skrev tidligere at jeg ville bruke i dag for å bli kjent med systemet og spillet. Spørs om jeg klarer å logge meg på også. Sender deg PM hvis jeg lurer på noe.

Jo, forresten: hvordan kobler jeg til nettet? Har både kablet og trådløst nett hjemme. Noen konfigureringer jeg må gjøre for å få full hastighet?

Edit: Beklager off-topic folkens. Sånn er det å være newbie. Lover å ta resten på PM.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Prettyboy:

Helt greit. skal akseptere ikveld. Men tror ikke jeg får tid til spilling ikveld likevel. Blir vel middag og film med kona ikveld tenker jeg. Mulig lørdag, men mest sannsynlig på søndag er jeg klar. Til den tid skal jeg ha klart å finne ut hvordan en BAP match settes opp :)

Lenke til kommentar

Her er en guide om hvordan man utfordrer hverandre i FIFA. Guiden vil også legges i førsteposten.

Vanlig utfordring:

1. Gå inn på ONLINE SPILLMODUSER i hovedmenyen.

2. Velg deretter ONLINE SPILLMODUSER.

3. Velg så OPPSETT AV FIFA 09-KAMP.

4. Gå inn på ONLINELOBBYER.

5. Du befinner deg nå i en meny hvor du kan filtrere ut hvilken motstand du ønsker å møte. Trykk R1 og L1 for å bla i menyen. Bla til du finner menyen LANDET MITT #1.

6. Du vil nå kunne se de andre spillerne som befinner seg i den valgte lobbyen. Finn motstanderen din på listen og trykk X når markøren er på motstanderens navn.

7. Velg INVITER TIL SPILL.

8. Velg instillinger, i denne cupen spiller vi Rangert. Fullfør ved å trykke på INVITER TIL SPILL.

9. Den som setter opp spillet vil nå befinne seg inne på menyen hvor en velger lag.

10. Den som er blitt utfordret befinner seg ennå inne i lobbyen. Denne spilleren vil nå kunne se et ikon av et lyn ved siden av navnet til motstanderen. Lynet betyr at denne personen har utfordret deg. Trykk X når markøren markerer motstanderens navn.

11. Godta invitasjonen og spill.

Be A Pro metoden (BAP metoden):

1. Gå inn på ONLINE SPILLMODUSER i hovedmenyen.

2. Velg deretter BAP: ONLINELAGSPILL.

3. Velg SETT OPP ØKT.

4. Du må nå velge innstillinger for kampen. Det er ikke mulig å spille rangert. Ellers skal alle instillingene stå slik som dem allerede er satt opp. Det kan være lurt å velge en spesifikk arena, slik at motstanderen din kan finne deg ved å søke på samme stadion. Fullfør ved å trykke på OPPRETT SPILLØKT.

5. Det skal nå velges lag. Dette gjøres ved å trykke på trekant. Det kan hende det må skiftes drakter. Det gjøres ved å trykke på firkant. Det er viktig å passe på at ingen andre spillere klarer å lure seg med inn i kampen. Spilløkten som er opprettet er nemlig åpen for alle.

6. For at den andre skal finne spilløkten så velger denne personen EGENDEFINERT KAMP inne i BAP menyen.

7. Her velger spilleren hvilke spilløkter som det skal søkes etter. Det er viktig å søke etter kamper på samme arena som kampen er satt opp på. Si f.eks. at den som har satt opp økten har valgt Old Trafford. Da vil du ikke finne motstanderen din hvis han har valgt å sette opp en spilløkt med Anfield som arena! Når du er ferdig her så trykker du på SØK.

8. Finn motstanderen din sitt navn under "Vertens Online-ID" og trykk X når markøren markerer den rette spilløkten.

9. Når dere har valgt ferdig lag og drakter og ingen andre er inne i spilløkten kan dere begge trykke X.

10. Dere setter opp taktikk og lag som vanlig.

11. Når dere kommer til neste meny skal dere velge spiller(e). Her er det viktig at begge velger ALLE. Da vil dere styre hele laget, i stedet for èn enkelt spiller.

12. Hvis noen har problemer med kameravinkel og menyer på skjermen så kan dette forandres i instillinger. Dette er ikke noe vanskelig å forandre på og kan endres permanent i hovedmenyen (anbefales!).

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Jeg kan forresten spille senere idag, fra 17.30 --> Gruppe A.

Får bare håpe mine Fifa ferdigheter ikke har råtnet helt det siste halvåret

Jeg kan spille mot deg seinere :)

Den er grei, skal bare ut en tur nå så er jeg tilbake resten av kvelden tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...