Autzen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gruppe C: Jeg reiser dessverre vekk fra PS3en i kveld, men kommer hjem på søndag. Så kan sikkert spille kamper på søndagen og utover i uka. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Prettyboy: Jeg er klar kl 9. Dette er første gang for meg også men jeg har forstått det slik at vi bare møtes i lobbyen (f.eks my country). Da mener jeg det er rimelig enkelt å invitere. Når vi velger rangert kamp så er vel alle instillingene faste? (spilletid etc). Den som inviterer spiller hjemme? så da må begge invitere til kamp Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvor lang tid tror dere at det vil ta å spille denne cupen, og hvor lang tid etter det vil det ta før en ny cup starter opp! Jeg har veldig lyst til å teste mine FIFA skills, da jeg ser på meg selv som en habil spiller. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg må få spilt mine kamper fort, reiser på klassetur 10. september... Hvis ikke jeg får tid til alle kampene trekker jeg meg seinere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Gruppe B, noen som vil/kan spille nå? Er på PS3en så send en pm hvis vi skal spille. Endret 3. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Greit Tokland da sier vi 21.30,.Da er jeg klar,.inviter meg først du da?OK? Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jepp. 21.30. Jeg inviterer først. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Hvor lang tid tror dere at det vil ta å spille denne cupen, og hvor lang tid etter det vil det ta før en ny cup starter opp!Jeg har veldig lyst til å teste mine FIFA skills, da jeg ser på meg selv som en habil spiller. Jeg tipper at det tar ca. to og en halv til tre uker å spille ferdig cupen. Kanskje mer, kanskje mindre Det vil starte opp en ny cup så snart denne cupen er ferdigspilt. Glemte forresten å sette tidsfrist på gruppe kampene. Fristen settes til søndag 13/09 kl. 23:00. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tokland er ps3 nå, men jg skjønner ik hva jg skal gjøre, går på onlinelobbyer, derifra er jeg litt usikker på hva jg skal gjøre?? Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 onlinelobbyer --> høyre knapp (R2?) Geografi --> mitt land Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Okaay, jeg og tokland skulle spille mot hverandre, og vi kommer helt fram til når vi skal velge lag, men der står det helt stille? Noen som vet hva vi gjør galt?? Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvor lang tid tror dere at det vil ta å spille denne cupen, og hvor lang tid etter det vil det ta før en ny cup starter opp!Jeg har veldig lyst til å teste mine FIFA skills, da jeg ser på meg selv som en habil spiller. Jeg tipper at det tar ca. to og en halv til tre uker å spille ferdig cupen. Kanskje mer, kanskje mindre Det vil starte opp en ny cup så snart denne cupen er ferdigspilt. Glemte forresten å sette tidsfrist på gruppe kampene. Fristen settes til søndag 13/09 kl. 23:00. Så da blir vel neste cup på FIFA 10? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvor lang tid tror dere at det vil ta å spille denne cupen, og hvor lang tid etter det vil det ta før en ny cup starter opp!Jeg har veldig lyst til å teste mine FIFA skills, da jeg ser på meg selv som en habil spiller. Jeg tipper at det tar ca. to og en halv til tre uker å spille ferdig cupen. Kanskje mer, kanskje mindre Det vil starte opp en ny cup så snart denne cupen er ferdigspilt. Glemte forresten å sette tidsfrist på gruppe kampene. Fristen settes til søndag 13/09 kl. 23:00. Så da blir vel neste cup på FIFA 10? Det er godt mulig Endret 4. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tNy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Okaay, jeg og tokland skulle spille mot hverandre, og vi kommer helt fram til når vi skal velge lag, men der står det helt stille? Noen som vet hva vi gjør galt?? Hender det tar litt tid. Ellers er det porter eller noe i den dur, husker ikke helt nå.. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Dette var sure greier Har også hørt rykter om at porter må åpnes, men har aldri tenkt å gjøre siden det alltid har fungert tidligere. Når jeg velger "hurtig rangert kamp nå" (noe slik) så funker det som regel alltid. Hvordan spiller vi via BAP metoden? Ser at det står noe om dette tidligere i tråden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, hvilke porter må åpnes, og hva er BAPmetoden for noe, håper ikke det er så j**a innvikla da? Men er det ikke mulig visst jeg skulle adde deg som venn oxo invitere deg? Kanskje det funker bedre?No erfaringer?? Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 BAP = Be a Pro. Hvordan vi gjør dette vet jeg ikke. Dere andre må hjelpe oss Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 vippe meg av tronen blir aldri aktuelt jeg kan spille i kveld Lenke til kommentar
tNy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 BAP = Be a Pro. Hvordan vi gjør dette vet jeg ikke. Dere andre må hjelpe oss Tipper dere setter opp en BAP Match. Når dere velger spiller trykker dere på ALL, da styrer dere alle på laget som vanlig. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Må bare finne ut hvordan man setter opp en BAP match Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå