Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har nå vært mulig å melde seg på en god stund. Jeg setter deadline for påmelding til i morgen klokken 12.00. Jeg vil trekke gruppene når jeg kommer hjem fra skolen (ca. 13.30). Har ennå ikke helt bestemt meg for hvordan oppsettet skal bli, må tenke litt over det. Det vil uansett bli 1/4-finaler. Dette til tross for at få lag da vil ryke ut før 1/4-finalene. Men det betyr jo at vi får flere kamper, og det tjener vel alle på :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
du har skrevet teejaysunde med mellomrom mellom jay og sunde i hall of fame, fy fy ;)

btw: skrive antall cuper deltatt i? jeg har for eksempel bare deltatt i 1 men vunnet, men du har deltatt i fler og vunnet 3. noen kan tro jeg har tapt alle de andre, hehe :)

Når vi summerer opp hvor mange Mesterliga triumfer et lag har, sier vi hvor mange ganger laget har vunnet, eller sier vi hvor mange ganger laget har vunnet og deltatt?

Jeg sier hvertfall aldri hvor mange ganger laget har deltatt. Dermed må du selv si ifra til nye deltakere at du kun har deltatt en gang tidligere :p

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt over hvordan jeg skal sette opp turneringen denne gangen. Vi er 13 personer som deltar. Hvis vi skal ha fire grupper blir det kun 3 i hver. Det vil bety få kamper, noe hvertfall ikke jeg ønsker. Det andre alternativet er to grupper, slik som sist. Igjen så synes jeg ikke dette passer, jeg synes at 6 og 7 i hver gruppe er for mye. Jeg har dermed endt på 3 grupper hvor de to beste går videre. De to beste treerne går videre. Dårligste treer og gruppejuboene ryker ut. Dette betyr at få ryker ut i gruppespillet og det vil bli spilt 1/4-finaler.

Lenke til kommentar

Og siden jeg meldte meg på sist, med ulykkes tall 13,får du trekke lodd om hvilken gruppe jeg havner i. :p

Forresten, vet ikke om du allerede har valgt gruppene, men det hadde kanskje vært beste å bruke loddtrekning for hele grupperinga?

Edit: Der kom svaret gitt..

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Så typisk (u)flaks! Vet ikke om jeg skal det ære eller typisk uflaks å spille mot deg steen, selveste mesteren, allerede første gangen. :p Er ganske rusten siden jeg ikke har spilt dette på veldig lenge. Uansett, informerer jeg også om at jeg ikke kan spille før lørdagen. Vil helst gjøre meg kjent med systemet først (både konsoll og spill).

Lenke til kommentar
Så typisk (u)flaks! Vet ikke om jeg skal det ære eller typisk uflaks å spille mot deg steen, selveste mesteren, allerede første gangen. :p Er ganske rusten siden jeg ikke har spilt dette på veldig lenge. Uansett, informerer jeg også om at jeg ikke kan spille før lørdagen. Vil helst gjøre meg kjent med systemet først (både konsoll og spill).

Det kunne gått verre, du kunne ha møtt TeeJay som er regjerende mester :p Men bare vent TeeJay, før eller siden vil jeg vippe deg ned fra tronen :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Ok, jeg er i gruppe A, noen som kan spille ikveld? Er det tilfeldig rekkefølge vi skal spille mot hverandre, bare vi møtes to ganger??

Og jo en ting til, første gang jeg er med, når noen skal spille mot meg, da sender de bare en invitasjon? Og jeg godtar?

Edit: Tokland, visst du kan rundt ni-tia så si ifra,.Men håper du kan det med å invitere da :hm:

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Ok, jeg er i gruppe A, noen som kan spille ikveld? Er det tilfeldig rekkefølge vi skal spille mot hverandre, bare vi møtes to ganger??

Og jo en ting til, første gang jeg er med, når noen skal spille mot meg, da sender de bare en invitasjon? Og jeg godtar?

Edit: Tokland, visst du kan rundt ni-tia så si ifra,.Men håper du kan det med å invitere da :hm:

Det er bare til å spille mot hvem som helst i gruppa. Rekkefølge spiller ingen rolle. Det er vanlig å spille begge kampene etter hverandre.

Når dere skal spille er det bare til å godta når han andre har utfordret deg. Det skjer inne i My Country (er beskrevet hvordan du kommer inn tidligere i tråden). Lurer på noe kan det være greit å spørre den du skal spille mot hvis den personen har deltatt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...