Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, da så Men kan ikke melde på nå uansett da jeg ikke har PSN konto enda. Om ikke det er mulig å lage en over nettet da. Helst da en US konto siden den har flere fordeler. Eventuelt kan du skrive meg opp som "Venter på sin PS3" Lenke til kommentar
tNy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det lov med landslag? =) Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei Hvis det er ledige plasser så vil jeg være med PSN: tokland lag: Hull City Endret 28. august 2009 av tokland123 Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Myst: er både fordeler og ulemper med en uskonto som alt annet, jeg hadde foreslått og lagd en norsk konto som du bruker, deretter kan du lage flere for for eksempel usa, uk og japan. du kan kalle deg for eksempel: Myst (norge) MystUS MystUK MystJPN slik har jeg det. hvis du spiller med en us konto kan du nemlig ikke møte oss i my country på fifa. fordelen med andre regionkontoer er jo kun for å laste ned enkelte ting der iblant, og disse er det bare å laste ned, så kan du spille dem på den norske kontoen din. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hehe, litt helge-modus så glemte å skrive at US kontoen skal selvsagt være tillegg til NO kontoen. Tenkte på akkurat det samme som deg Men takk likevel. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ok, da så Men kan ikke melde på nå uansett da jeg ikke har PSN konto enda. Om ikke det er mulig å lage en over nettet da. Helst da en US konto siden den har flere fordeler. Eventuelt kan du skrive meg opp som "Venter på sin PS3" Det er mulig å lage en PSN account over nettet, se her. Er det lov med landslag? =) Ja, det er lov med landslag. Det er lov å velge akkurat hva du vil, dermed er det likt for alle Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg bytter lag til Frankrike Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Æsj, fikk beskjed om at utsendingene blir forsinket noen dager, så får ikke PS3en min til tenkt dato. Bare til info. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Bytter lag til Tyskland! Da er jeg sikret videre spill Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Har gått en stund siden noen nye har meldt seg på. Hvis ingen nye melder seg på de neste dagene så ser jeg for meg at vi starter opp til helga. Funderer en del over hvordan turneringen skal spilles. De fleste ønsker vel 1/4-finaler for å få flest mulig kamper. Problemet er at da vil så og si alle gå til 1/4-finalene Har noen små idéer som jeg må tenke litt over. Hvis noen skulle sitte inne med en genial idé så er det bare å komme med forslag Endret 31. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vil melde meg på, men får ikke konsollen før neste uke fant jeg ut Vel vel, dere får starte uten meg da. Med få påmeldte burde det kanskje ikke ta så lang tid å bli ferdig. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vil melde meg på, men får ikke konsollen før neste uke fant jeg ut Vel vel, dere får starte uten meg da. Med få påmeldte burde det kanskje ikke ta så lang tid å bli ferdig. Jeg vil gi god tid til å spille ferdig kampene. Når tror du at du får konsollen? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis det fortsatt er ledig melder jeg meg på: PSN: Esbinho , får kjøre på med Brazil for gamle dagers skyld! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis det fortsatt er ledig melder jeg meg på: PSN: Esbinho , får kjøre på med Brazil for gamle dagers skyld! Fortsatt ledige plasser. Du er nå påmeldt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vil gi god tid til å spille ferdig kampene. Når tror du at du får konsollen? Er ikke helt sikker, neste uke en gang. Fikk beskjed fra Lefdal om at de skulle begynne å sende ut 5/9. Hvor høyt på lista jeg er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Etter å ha lest at det er lov med landslag har jeg lyst til å bytte lag... igjen Fra Real Madrid til Portugal. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er vel fortsatt ledig(e) plass(er) så melder meg på med Spania. PSN: z1ndr3 Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Siden alle bytter til landslag så får jeg også være like god...vil bytte lag til England.... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lefdal fortsetter å overraske. Nå er varen pltuselig sendt. ( ). Ser ut som det er på tide å melde seg på. Får nøye meg med FIFA 09 for nå, så bytter jeg til FIFA 10 når den kommer ut. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Bytter jeg også, tar Argentina Endret 1. september 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå