Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Ok, da så :) Men kan ikke melde på nå uansett da jeg ikke har PSN konto enda. :p Om ikke det er mulig å lage en over nettet da. Helst da en US konto siden den har flere fordeler. Eventuelt kan du skrive meg opp som "Venter på sin PS3" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Myst: er både fordeler og ulemper med en uskonto som alt annet, jeg hadde foreslått og lagd en norsk konto som du bruker, deretter kan du lage flere for for eksempel usa, uk og japan.

du kan kalle deg for eksempel:

Myst (norge)

MystUS

MystUK

MystJPN

slik har jeg det. hvis du spiller med en us konto kan du nemlig ikke møte oss i my country på fifa. fordelen med andre regionkontoer er jo kun for å laste ned enkelte ting der iblant, og disse er det bare å laste ned, så kan du spille dem på den norske kontoen din.

Lenke til kommentar
Ok, da så :) Men kan ikke melde på nå uansett da jeg ikke har PSN konto enda. :p Om ikke det er mulig å lage en over nettet da. Helst da en US konto siden den har flere fordeler. Eventuelt kan du skrive meg opp som "Venter på sin PS3" :p

Det er mulig å lage en PSN account over nettet, se her.

Er det lov med landslag? =)

Ja, det er lov med landslag. Det er lov å velge akkurat hva du vil, dermed er det likt for alle :)

Lenke til kommentar

Har gått en stund siden noen nye har meldt seg på. Hvis ingen nye melder seg på de neste dagene så ser jeg for meg at vi starter opp til helga. Funderer en del over hvordan turneringen skal spilles. De fleste ønsker vel 1/4-finaler for å få flest mulig kamper. Problemet er at da vil så og si alle gå til 1/4-finalene :p Har noen små idéer som jeg må tenke litt over. Hvis noen skulle sitte inne med en genial idé så er det bare å komme med forslag :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Jeg vil gi god tid til å spille ferdig kampene. Når tror du at du får konsollen?

Er ikke helt sikker, neste uke en gang. Fikk beskjed fra Lefdal om at de skulle begynne å sende ut 5/9. Hvor høyt på lista jeg er, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...