Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott. Da er det forhåpentligvis i gang en ny turnering etter helga.

Nei, det er vi ikke. Finalen vil etter all sansynlighet bli spilt i helga. Men erfaring sier at det tar minst èn uke med påmelding. Når turneringen da starter opp vil det kun være èn uke til FIFA 10 er å finne i butikkhyllene. Jeg vil derfor ikke starte opp en ny SuperCup i FIFA 09. Så snart denne turneringen er over vil jeg starte en ny tråd med påmelding til neste turnering som vil være på FIFA 10. Det vil si at en ny turnering ikke starter opp før om to uker.

Lenke til kommentar
kjøp alle 3 da.....når vil du spille steen?

Jeg hadde i utgangspunktet håpet å få spilt kampene før klokken 2000. Dessverre ble mer å gjøre enn hva jeg hadde sett for meg, så jeg har vært opptatt helt frem til nå.

Jeg har ikke tid i dag, men kan spille i morgen frem til 1530. Kan også spille store deler av søndagen. Du får si når det passer best for deg, så skal vi alltids finne et tidspunkt :)

Lenke til kommentar

Mr. TeeJaySunde er videre til finalen etter 3-1 tap i første kamp mot Steen_Jadd og så vant jeg 4-1 i andre kamp.

5-4 sammenlagt til teejay :)

takk for kampene steen, dritbra kamper, skjelver i kroppen ennå.

edit: takk takk. så var det ingen ringere en zanetti som putta da, 40 i avslutning eller hva han har :p men 90 i plassering :)

Endret av TeeJaySunde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...