Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nextlivee er videre.

Første kampen ender 1-0 til han hvor jeg suger hardt og har mange feilpasninger og glipper i forsvaret kunne endt med mange flere mål til han.

I kamp nr. 2 endrer jeg til en litt mer deffensiv formasjon og har mer kontrol og er mer med i spillet. Next har fortsatt flest sjanser og scorer i første omgang. I det 70 eller 80 min bytter jeg formasjon (kan nesten kalle det en 2-2-3-3 formasjon) og inn 3 nye spillere. Da scorer jeg nesten med en gang og tar over kontrollen av kampen. Jeg kommer til flere sjanser og øyner et håp. I det 90 min scorer jeg på stupheading, men så klart var det en knapp offside og Nextlivee går videre.

Er ikke noe vits med ekstraomganger når du går videre ;) har mer lekser jeg må få gjort, derfor jeg stakk

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Da var jeg ferdigspilt mot sindre! vant første 1-0 mens andre ble 1-1.. trodde d skulle være extra tid, men han leava tvert!

nextlivee 1-0 og 1-1 mot z1ndr3

Hvorfor skulle det vært ekstraomganger når du vant 2-1 sammenlagt? Eller er det best av 3? Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Tokland, jeg har mest sansynlig ikke tid til å spille i morgen. Det passer best for meg på tirsdag eller onsdag etter fire en gang.

Ok. På tirsdag kan jeg spille kamp mellom 7 og 8 eller fra halv 11.

Onsdag passer i grunn bedre da jeg mest sannsynlig kan spille kamp fra klokken 5 (og utover)

Jeg kan i utgangspunktet spille mellom 7 og 8 i dag. Hvis det skulle passe for deg så sender du meg en PM. Hvis ikke så spiller vi i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...