Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 av 8 kvartfinalister er nå klare. Jeg lager en liten oversikt over hvordan det står til i gruppene:

Gruppe A:

Gruppevinner og gruppetoer er avgjort. Tokland og Maroc-man mangler sine kamper innbyrdes. Dette vil bli to interessante kamper ettersom de tilsynelatende kjemper om den siste kvartfinale plassen. Maroc-man må ta 4 poeng mot Tokland for å være sikret terdjeplassen og et mulig avensement.

Gruppe B:

Sindre og Steen har i denne gruppen sikret seg de øverste plassene. Larsi har med sine 4 poeng også sikret seg avensement gjennom å bli beste treer.

Gruppe C:

Det er avgjort hvem som tar de øverste plassene. Hvem som tar førsteplassen avgjøres over to kamper som kan kalles en grupppefinale. HCG og Autzen har til gode å spille sine kamper innbyrdes. Begge kan i teorien gå videre, men dårlig målforskjell vil gjøre det til et mirakel om noen skulle sikre seg den siste kvartfinale billetten.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Er det tilfeldig trekning om hvem jeg skal møte videre nå eller møter jeg en gruppetoer eller gruppetreer?

Jeg kommenterte dette tidligere. Da sa jeg at jeg ikke ser noen rettferdig mulighet for hvordan jeg kan trekke gruppevinnere mot gruppetreere ettersom det er 3 vinnere mot 2 treere. Det blir dermed tilfeldig denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...