Autzen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 HCG, kan du spille nå? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg venter her til du logger på igjen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) 7 av 8 kvartfinalister er nå klare. Jeg lager en liten oversikt over hvordan det står til i gruppene: Gruppe A: Gruppevinner og gruppetoer er avgjort. Tokland og Maroc-man mangler sine kamper innbyrdes. Dette vil bli to interessante kamper ettersom de tilsynelatende kjemper om den siste kvartfinale plassen. Maroc-man må ta 4 poeng mot Tokland for å være sikret terdjeplassen og et mulig avensement. Gruppe B: Sindre og Steen har i denne gruppen sikret seg de øverste plassene. Larsi har med sine 4 poeng også sikret seg avensement gjennom å bli beste treer. Gruppe C: Det er avgjort hvem som tar de øverste plassene. Hvem som tar førsteplassen avgjøres over to kamper som kan kalles en grupppefinale. HCG og Autzen har til gode å spille sine kamper innbyrdes. Begge kan i teorien gå videre, men dårlig målforskjell vil gjøre det til et mirakel om noen skulle sikre seg den siste kvartfinale billetten. Endret 12. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Steen, det står at Autzn har 2 seire, men 0 poeng i tabellen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 4-0 og 2-1 til Autzen. Jeg bare ''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!'' når jeg scorte mitt første mål i en SuperCup! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg vant begge kampene mot HCG. Først 4-0 og så 2-1. HCG, du spilte med en spiller som fikk rødt kort i den første kampen. Du må huske at de får karantene hvis de blir utvist i den første kampen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, jeg vet om det, men glemte å gi han karantene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Steen, det står at Autzn har 2 seire, men 0 poeng i tabellen Skal se på det Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Tabellene er igjen oppdatert. Resultatene i gruppe C mellom HCG og Atuzen gjorde at den siste kvartfinale plassen står mellom Tokland og Marco-man. Ingen i gruppe C kan bli blant de beste treerne uansett utfall i de resterende kampene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det tilfeldig trekning om hvem jeg skal møte videre nå eller møter jeg en gruppetoer eller gruppetreer? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Er det tilfeldig trekning om hvem jeg skal møte videre nå eller møter jeg en gruppetoer eller gruppetreer? Jeg kommenterte dette tidligere. Da sa jeg at jeg ikke ser noen rettferdig mulighet for hvordan jeg kan trekke gruppevinnere mot gruppetreere ettersom det er 3 vinnere mot 2 treere. Det blir dermed tilfeldig denne gangen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Men du kan vel gjøre så man ikke møter noen man spilte mot i gruppespillet? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Men du kan vel gjøre så man ikke møter noen man spilte mot i gruppespillet? Det er mulig å gjøre. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Teejay, jeg kan spille etter kl 19.00 idag Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 den er grei. 19:30 da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da spår jeg at TeeJaySunde vinner 5-1 og 7-2 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Som sikkert de fleste har fått med seg så går fristen for å spille gruppekampene ut i dag. Jeg venter bare på at Tokland og Maroc-man skal spille kampene sine før jeg trekker 1/4-finalene. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå vet jeg hvem du er, TeeJay! Du er skribent på PSForum.no! Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 skribent og skribent, stemmer. hvem er du? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Sitter i mc nå teejay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå